Yli 40kg kutistunut kroppa ja roikkuvat tissipussit :(
Mulla on aina ollu tosi isot tissit, johtuen varmasti osittain reilusta ylipainosta. Toki esim, äidilläni myös isot tissit ja hänen siskoillaan myös. No, nyt olen pudottanut yli 40 kg ja nää "tissit" on aivan järkyttävän hirveät. TOki ne on roikkuneet AINA, mutta nyt ne on ihan täysin tyhjät roikkuvat nahkapussit. En olis ikinä uskonut surevani tissejäni kun olen niin ison työn tehnyt painon pudotuksessa. Mutta tää häiritsee jo seksielämääni, mies on aina rakastanut minua sellaisena kuin olen ja on erittäin iloinen kun olen päässyt normaalipainoon, mutta seksiä meillä ei ole läheskään yhtä paljon kuin ennen laihtumistani. Johtuen juurikin siitä että tissini joko valahtaa selän puolelle jos makaan tai päällä ollessani lölskyvät mieheni naamalla. Kivat rintaliivit auttaa jonkun verran sänkyhommissa mutta ...
Millaiset mahdollisuudet mulla olisi päästä julkisella puolella tissileikkukseen? Minkähintainen se on, jos joku tietää? Mä olisin mielummin lauta (eli voisivat leikata nää nahkat kokonaan pois) kuin näitten nahkapussien kanssa. Mun rintaliivikoko on silti 70I eli sitä nahkaa on paljon kun survon ne sinne kuppeihin :(
Kommentit (6)
käy ihmeessäkysymässä asiaa.Olen ollut erittäin ylipainoisten laihdutusryhmässä ja siellä sivuttiin aihetta sen verran, että aikanaan voisiollamahdollisuuksia korjausleikkauksiin. Taisimme silloin puhua vatsan ihon poistamisesta.
Uskon, että sinulla on mahdollisuuksia. Mistä löytyy 70I-kokoisia liivejä? Paljonko rinnanympärys on liivit yllä??
KUn olet laihtunut, on isojen pussien kantaminen kivuliaampaa. Käy lääkärillä valittamassa selkäkipuja, niin pääset leikkausjonoon.
Vaikka nyt ei olisikaan selkä/hartiakipuja, niin kohta on. Ei ole helppoa hoikempana kantaa tuollaisia pusseja.
Painoindeksi saa max olla 30 ja rintojen roikkua niin, että kaulakuopan ja nännin välinen pituus on väh. 28 cm.
Lisäksi pitäisi tietysti olla vaivoja, joihin eivät kuulu esteettiset seikat. Esim. niska/hartia/selkävaivoja tai rintojen alla ihottumaa. Kerro lääkärille myös mittavasta painonpudotuksesta, mikä osoittaa että olet itsekin tehnyt asian eteen jotain.
Varaa aika mieluiten työterveyshuoltoon tai yksityiselle ja pyydä lähetettä plastiikkakirurgin arvioitavaksi. Terveyskeskukseen ei kannata mennä, sillä siellä ei kovin helposti anneta lähetettä.
olen aina liivini ostanut, ennen painonpudotusta mun liivikoko oli muistaakseni 95J. Siitä se on pikkuhiljaa pienentynyt..
Mittasin muuten huvikseni tuon kaulakuopan ja nännin välisen pituuden ja oli 36cm!!!! :O Järkyttävää. Toinen tissi on vähän terhakkaampi kun mitta oli vaan 34cm...
Niska ja hartiakipuja mulla ei tosiaan ole ollut oikeastaan ikinä vaikka näitä daisareita olen kantanut jo niin monta vuotta.
Voi kun olis pienet terhakat tisut.
ap
nostan jos joku kohtalotoveri huomaisi :) ap
Tulee kauniit.