Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajatus yksinäisyydestä

Vierailija
29.01.2013 |

Tuossa viikko sitten minulle alkoi taas vaihteeksi kehittyä fiiliksiä seesteisestä ja taantuneesta tunne-elämästä vai onko se sittenkin aikuisempaa tunne-elämää. En siis visualisoinut mitään romanttista mielessäni.

Sitten kävin eläinkaupassa ja siellä oli kassalla vastassa sellainen nainen jonka iloisuus muistutti minua taas noista asioista.

Se oli viikonloppuna. Siitä asti minulla on myös ollut sitkeä ientulehdus ja muita särkyjä ja arkiviikon paineet alkaneet taas painamaan. Varsinkin tiistai on minulle erityisen veemäinen päivä eikä minun pitäisi edes olla hereillä näin aikaisin.

Kuitenkin siinä eilen kotiin kävellessä olo oli taas varsin riippuvainen ja yksinäinen eikä minkäänlaista itsetunnon kohotusta ollut nähtävissä. Silloin sen taantumavaiheen vaikutukset todella huomaa ja alkaa katsella asioita eri silmällä enemmän, koska juuri silloin tarvitsisi sitä rakkautta ja motivaatiota.

-

Mutta juuri silloin sitä on kaikkein vähitellen saatavilla koska siinä masentuneisuuden, lievien itsemurha-ajatusten ja vihaisuuden olotilassa ei todellakaan jaksaisi vetää mitään hurmausshowta vaan tahtoisi nopeita ja rehellisiä tuloksia.

Jossain vaiheessa se olotila helpottaa ja samalla se läheisyydenkaipuukin painuu taka-alalle.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole tuolla traumaattisuuden asteella kykeneväinen parisuhteeseen. Kai sen tajuat itsekin?

Mars mielenterveystoimistoon jos kiinnostaa mahdollisuus saada tajukoppa siivottua joskus tämän asian tiimoilta. Ei ihmisen tarvi olla kokonaan sekaisin, riittää että yksi osa ajatumaailmasta on murtunut. Sinulla suhteisiin ja vastakkaiseen sukupuoleen liittyvissä asioissa on tosi rankasti pulut karanneet ullakolta.

Vierailija
2/3 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole tuolla traumaattisuuden asteella kykeneväinen parisuhteeseen. Kai sen tajuat itsekin?

Mars mielenterveystoimistoon jos kiinnostaa mahdollisuus saada tajukoppa siivottua joskus tämän asian tiimoilta. Ei ihmisen tarvi olla kokonaan sekaisin, riittää että yksi osa ajatumaailmasta on murtunut. Sinulla suhteisiin ja vastakkaiseen sukupuoleen liittyvissä asioissa on tosi rankasti pulut karanneet ullakolta.

Suurin osa siitä on ihan muotihuttua ja ne napit ei edes tehoa kaikkiin. Ihmisen pitää vain itse käsitella asioitaan. Miksi helvetissä jos joku on luonnostaan mollivoittoinen niin se on heti joku helvetin sairaus joka pitää parantaa?! Argh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustele väitteesi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän