Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Motivaatiota painonpudotukseen? :/

Vierailija
28.01.2013 |

Mittani ovat noin 169/72. Minulle riittäisi, kun saisin pudotettua kymmenen kiloa, mutta miten? :( Motivaatiota ei juurikaan ole, syön aika paljon herkkuja, useana iltana viikossa, vaikka iltasyöminenhän juuri on huono juttu. Syön siksi, että muka kohta aloitan laihiksen. Kuitenkaan en koskaan saa sitä aloitettua.. Usean vuoden ovat jo kilot ahdistaneet, ja ne vaikuttavat paljon myös itsetuntooni. Tiedän, että kunhan pääsisin alkuun, pitäisin itseni kurissa vaikka pari viikkoa, niin onnistuisin. Alku on vaan NIIN vaikeaa, repsahdan aina! Millä saisin kunnon motivaation, ettei taas kävisi niin? Olen kamppaillut kilojeni kanssa ihan liian kauan. Häpeän itseäni, olisi jo aikakin tehdä asialle jotain mutta MITEN?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kerta eri syy ja se tulee aivan yht'äkkiä. Usein olen piiitkään miettinyt, että millä hemmetillä saan laihdutettua itseäni ja lopetettua mässäämisen ja sitten jonain aamuna vain huomaan, että tänään se alkaa ja siitä se sitten alkaa.

Mulla tosin on ongelmana sekin, että rakastan ruokaa enkä osaa syödä sitä normaalisti. Eihän ne kilot heti tule takaisin, mutta pikkuhiljaa. Pitäisi oppia nauttimaan jostain muustakin kuin syömisestä.

Vierailija
2/3 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kerta eri syy ja se tulee aivan yht'äkkiä. Usein olen piiitkään miettinyt, että millä hemmetillä saan laihdutettua itseäni ja lopetettua mässäämisen ja sitten jonain aamuna vain huomaan, että tänään se alkaa ja siitä se sitten alkaa.

Mulla kävi tupakoinnin lopettamisen kanssa samalla tavalla. Pitkään sitä mietin, pohdin ja suunnittelin. Sitten ne tupakat vain jäi yhtenä aamuna. Voi kun samalla tavalla yhtenä aamuna vaan heräisi siihen, että alkaa siitä päivästä eteenpäin syömään niin kuin kunnon ihmisten kuuluukin.

Tupakoinnin lopettaminen laihduttamiseen verrattuna oli helppo nakki. Ruoan kanssa pitää olla tekemisissä kaikesta huolimatta. Vai noinkohan sitä vois loppuiäkseen siirtyä vaikka gastrostoomaruokintaan...

Eli ei vastauksia täältä kun se omakin motivaatio on näköjään aikaistetulla talvilomalla. Taas kerran se pitää metsästää tuolta jostain takaisin. Kärpele...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulle voisi toimia sama keino kuin mulle, eli laihduttaa niin rennosti (ja hitaasti) että ei tarvitse luopua herkuista...

Minä tein itselleni Kiloklubi-profiilin ja sain sieltä suosituksen syödä 1700 kcal päivässä. Sehän on suht paljon ja siihen mahtuu jo jonkin verran herkkuakin. Ja olen tosiaan laihtunut tuolla kalorinsaannilla puolisen kiloa viikossa. Mittani ovat nyt 161 cm / 72,5 kg, alussa painoin 80 kg.

Minulla myös on jojoiluhistoria, eli tyyliin vlcd-kuuri ja sitten repsahdus tai kuntorääkkki+totaaliherkuttomuuskuuri + repsahdus, paino jojoillut 20 kiloa ees taas. Mutta nyt ei ole mtiään repsahdusvaaraa koska en ole tiukka laihduttaessakaan :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme