Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Australiassa asuneet! Kysymys teille :)

Vierailija
28.01.2013 |

Koskee hämähäkkejä. Kuinka usein ja missä törmäsitte näihin isoihin hämähäkkeihin? Onko niitä ihan kodeissa vaan jossain luonnossa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on perustamassa yritystä ja yksi vaihtoehto on Australia. Millainen verotus ja miten yrittäjämyönteinen yhteiskunta on Australia?

Vierailija
2/5 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos tarkoitat isoilla hamahakeilla metsastajahamahakkeja (wolf spider), siis niita jotka ovat karvaisia, ne ovat ihania suosikkejani. Asuvat tietysti myos sisalla, mutta eivat tee verkkoja. Metsastavat mukavan siististi karpaset, torakat ym pois.

Yrittajat menestyvat, itsellani ollut oma business koko ajan, en osaa verrata verotusta kun en tieda Suomesta, mutta tuskin se pahempi on. Liikevaihtovero 10%.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos tarkoitat isoilla hamahakeilla metsastajahamahakkeja (wolf spider), siis niita jotka ovat karvaisia, ne ovat ihania suosikkejani. Asuvat tietysti myos sisalla, mutta eivat tee verkkoja. Metsastavat mukavan siististi karpaset, torakat ym pois.

Yrittajat menestyvat, itsellani ollut oma business koko ajan, en osaa verrata verotusta kun en tieda Suomesta, mutta tuskin se pahempi on. Liikevaihtovero 10%.

Kaikennäköisiä isoja Huntsmanneja yms tarkoitan. Nämä siis tulevat sisälle taloihin? :(

Voiko isoissa kaupungeissa esim. Sydney asua jossain korkeissa kerrostaloissa, joissa ei näy hämähäkkejä?

Vierailija
4/5 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tuskin taysin hamahakeilta valtyt missaan. Itse olen vaan niin tottunut niihin, ettei ne haittaa.Eihan ne isot edes ole myrkyllisia!

Sydneyn funnel web spider sen sijaan on...

Vierailija
5/5 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kertonut että heidän lähellään puistossa (asuvat jossain isossa kaupungissa, en muista missä) on jotain hämppyjä jotka tekevät isoja verkkoja kävelyteiden poikki.

Tietääkö australian asukki mitä ne ovat, ja ovatko myrkyllisiä. On se mulle kerrottu mutta en enää muista enkä muista kysyä uudestaan :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä