Miten tuolla facebookin uutisvirrassa ei näy juuri mitään kavereiden tapahtumia,
sitten kun napsautin sitä "läheiset kaverit"-kohtaa, niin johan siellä on jos kuinka paljon kavereiden tykkäyksiä ja kommentointeja.
Olen ihmetellyt, että ovatko jotkut kaverit lopettaneet fb:n käytön kokonaan, mutta ei, siellähän ne ovat, tekemiset eivät vain tule näkyviin :O
Kommentit (4)
vaikka kuinka painelee viimeisimpiä.
Vasta kun painaa tuolta läheiset kaverit-listaa.
Eipä mulla olekaan kuin kaksi kaverilistaa, läheiset ja perhe, ja tosiaan noiden tapahtumista suurin osa on taas näköjään jäänyt multa näkemättä.
Ja näköjään kun menee kaverin omalle seinälle, siellä näkyy sellaisia, joita ei näy tuolla läheiset-uutisissakaan.
ap
sä oot menny luomaan tollasia ryhmiä? Toisekseen kaverisi ovat voineet itse määritellä niin, että heidän päivityksensä ei näy juuri sun uutisvirrassa. Siksi näet heidän juttuja seinillään, mutta ne ei tule sun uutisvirtaan.
lähinnä mä tulin napsautelleeksi ne sinne, jotta varmasti saisin kaikki päivitykset.
Onko tosiaan mahdollista, että kaveri olisi laittanut rajoitettu-ryhmään, mutta silti näkisin heidän seinällään ne päivitykset?
Sehän olisi ihan hullua, että fb näin paljastaisi, että mut on rajattu, ja mitä se sellainen rajoitus ketään hyödyttäisi?
näy vaikka painat sitä sort ja most recent?
Minä en ole jakanut kavereita eri ryhmiin ja käytän tuota, höttösisältö putoaa listalla alemmas ja näkyy kavereiden päivitykset.