Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Panacod. otin yhden 500mg tabletin ja puolen

Vierailija
27.01.2013 |

tunnin päästä en tiennyt onko lattia vai katto, koko maailma sekaisin ja oksetti muttei mitään tullut. Nyt muutama tunti tabletin otosta ja olo alkaa helpottaa, yökötys tosin jatkuu. Onko muilla tällaisia kokemuksia?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi aiheuttaa ummetusta

Vierailija
2/11 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin sitä ei pidä käyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta lääkkeet vaikuttaa eri ihmisiin eri tavoin. Mulle määrättiin kymmenisin vuotta sitten 600 mg Buranaa yksi tabletti kolme kertaa päivässä kipuun. Kun otin ekan tabletin kokonaisena, 5 minuutin päästä mua huimasi niin, että oli pakko mennä lepäämään. Kun olo tasottui, niin seuraavaksi otin vaan puolikkaan tabletin ja sekin riitti hyvin helpottamaan kipua.

Vierailija
4/11 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän tällä hetkellä jatkuvasti 2tbl x3, enkä koe kuin pientä lämmön tunnetta kivun helpottamisen lisäksi.

En ole koskaan ollut pahoinvointinen.

Vierailija
5/11 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panacod aiheuttaa pahoinvointia. Kipu ei lähde ja olo on enstistä huonompi. Lisäksi aiheuttaa ummetusta. Sen vuoksi en sitä käytäkään.

Ihan kammolääke mulle

Vierailija
6/11 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

se kai on että lääkeet vaikuttaa tosi eri tavoin ihmisiin. Mulla on edelleen niin oksuolo, etten kyllä koskaan voi tota lääkettä käyttää. Sain sen pitkään jatkuneeseen yskään(7vkoa)

Vierailija
7/11 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

leikkauksen jälkeisiin kipuihin. Oksetti ja maailma pyöri silmissä niin, että kuljin pitkin seiniä. Ei sopinut näköjään kodeiini minulle, ja osaankin nykyisin välttää sitä. Vahvalla Ketorinilla sain silloin leikkauskivut pidettyä pois, 100 mg muutaman tunnin välein.

Vierailija
8/11 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee nyt paha olo, kun ajattelenkin Panacodia.

t. 7

Vierailija
9/11 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin 3x500mg muttei tunnu mitään. Ihossa vähän pistelyä mutta johtuneeko siitä. Jalka sijoiltaan ni vähän kipeä.

Vierailija
10/11 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt Panacodia hetken aikaa kipulääkkeenä. Aiheuttaa väsymyksen ja huimauksen tunnetta, mutta myös samankaltaisia vaikutuksia kuin Viagaralla. Onko muut miespuoliset käyttäjät huomanneet saman laisia vaikutuksia?

Vierailija
11/11 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju!!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme