Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

14-v tyttäreni meni kihloihin 17-v poikaystävänsä kanssa. Takana

Vierailija
26.01.2013 |

seurustelua huimat 3kk. Miten reagoisitte?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin tein aikoinani, samoin siskoni. On aika yleinen "kotileikki" -tyyppinen toimenpide tuon ikäisillä, halutaan olla aikuisempia kuin ollaan.

Erosimme sitten, samoin kuin siskoni ja hänen poikakaverinsa. Äitimme taisi myös ahdistua näin varhaisista kihlauksista. Mutta voin kertoa, että meillä oli erittäin hyvä koti ja hyvät vanhemmat. Peiliä ei siis ole syytä kovin hartaasti tuijotella.

Kun ikäero ei ole tuon isompi ja kummatkin ovat alaikäisiä, niin tuskimpa suhde poliisiakaan kiinnostaisi.

Pidä hyvät puhevälit tyttöön ja, ja poikakaveriin myös. Itse kysyisin, onko heillä ehkäisy kunnossa.

Vierailija
2/9 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja en nostaisi asiasta sen suurempaa meteliä. Huolehtisin että 14 -vuotiaalla on ehkäisy kunnossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvanvaunuja ja bodeja.

Vierailija
4/9 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietenkin.

Vierailija
5/9 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottaisin peilin käteen ja katsoisin sieltä millainen ihminen kasvattaa tyttären, joka haluaa 14-vuotiaana mennä kihloihin.

voi tyttöparka. olisko sulla joku aikuinen ystävä joka voisi puhua tyttärellesi järkeä ja ohjata elämässä, kun et siihen itse selvästikään pysty?

Vierailija
6/9 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo juuri liikuta.

Vierailija
7/9 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä menin aikoinaan 15v kihloihin 18v pokaystävän kaa mutta oltiin seurusteltu jo 1,5v. Ollaan nyt oltu naimisissa 13 v.

Ap:n tyttärellä voi olla ihan hyvä suhde tulossa, mutta pahoin pelkään ettei kestä pitkään. Nuoret on kovin impulsiivisia....

Vierailija
8/9 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuo olisi todellakin kurinpalautuksen paikka. 14-vuotias tyttäreni ei tosin edes seurustelisi 17-vuotiaan kanssa, saati että antaisin mennä ja olla kihloissa! Minusta on suorastaan pöyristyttävää jos teillä noin saa tapahtua. Sehän on sitä paitsi laitontakin, kun toinen osapuoli on yli 16-vuotias ja toinen alle.

Vierailija
9/9 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

huitelee missä vain ja aina uudet miehet. Ikäero ihan kohdallaan. Anna niiden pitää kihlat. Voi olla, että päättyy kamalaan sydänsuruun tai sitten ei.

Kihlat on lupaus avioliitosta. Jos lapsi saa alkunsa kihlojen aikana, niin ei ainakaan ole mikään äpärä. Joten ihan hieno homma.

Mä olisin ollut valmis menee naimisiin 17 vee ja olisin halunnut. Sopivaa miestä ei vaan ollut mailla eikä halmeilla. Jo vanhana olen tajunnut, että oli ihan oikein. Sääli, että en silloin jo tavannut miestä johon ihastuin vaan vasta 5 vuotta myöhemmin. OLISIN LUULTAVASTI SÄÄSTYNYT SUURELTA KASALTA HARMEJA, jotka ehtivät sattua sitten noiden 5 vuoden aikana.

Ehdottakaa vaan vakavasti seurusteleville teineilleen, että menevät kihloihin. Panee miettimään ja ehkä lopettavatkin höpöhöpösuhteensa ja ovat sinkkuina ilman seksiä jonkin aikaa kunnes kunnon tyyppi löytyy.

Ehkäpä tästä asiasta kannattaisi keskustella enemmänkin ja ehkä jopa luoda teineille oma joku rekisteri, minne kihlat oikein kirjataan, vaikka ei mennäkään naimisiin. Ehkä kännäys ja bilettäminen ja huoriminen muuttuisi toisenlaiseksi ja päättömät teiniraskaudet vähenisivät.

Miten olis???