G: Puolisosi paino parisuhteen alussa ja nyt? Suhteen kesto?
Kommentit (27)
veikkauksena (en ole kehdannut kysyä):
Alkupaino (10v sitten): 60 kg
Nyt: 85 - 90 kg
70kg alussa ja nyt 95kg. Suhde kestänyt yli 20v.
Onneksi mies on aika pitkä 185cm ja kantaa kilonsa hyvin eli tykkään :) on miehekkäämpi!
silloin ja nyt, tässä kuussa tulee täyteen 23 vuotta.
10v sitten painoi 128kg ja nyt painaa n. 80kg.
Yhdessä ollaan oltu 21v.
15 vuotta, alussa 80 kg, nyt 87 kg. Pituus 195 cm, joten hoikka on.
Alussa miehen paino 60 kg, nyt painoa n 65-67 kg. Miehen pituus 184 cm.
tarkkaan paljonko painoi silloin, mutta silmämääräisesti voi olla pari kiloa enemmän kuin alussa. Oli tuossa hetki sitten enemmän mahaa, mutta ollaan yhdessä laihdutettu vatsamme pois. 13 vuotta yhdessä,lähes 50v ollaan.
Emäntä painoi varmaan lähemmäs 80 kiloa suhteen alkuvaiheessa. Olen suunnitellut sille ruokavalion ja kunto-ohjelman niin, että on kahdessa vuodessa pudottanut 62 kiloon.
Itse olen 188cm/72kg
akka ehkä 63-65, nyt 77-80
itse ihan alussa 73, vähän myöhemmin 75 ja nyt horriblepaino joulun aikaan oli 93/94, normaali pitkänajan ylipaino ollut 85-87 kohdilla ja lähenee joka viikko
parkyt vuotta yhdessä jos seurusteluaika lasketaan.
Tarkkoja kilomääriä ei ole tiedossa, mutta olisko miehen paino noussut max 5 kiloa tän viidentoista vuoden aikana. Alkuun oli laiha, nyt on vähän saanut lihasmassaa luiden päälle.
Oma paino on noussut ehkä muutaman kilon. Tosin, olenhan mäkin painanut välillä melkeen parikymmentä kiloa enemmän (raskaana ollessa) mutta ne kilot on pudotettu vauva-aikana.
Nainen ennen 63kg nyt 61kg
Mies ennen 73kg nyt 72kg
Neljä lasta tullut vuosien varrella, joten kilot saaneet hyvin kyytiä perässä juoksennellessa.
Lukemat selittyy sillä että mies oli alaikäinen suhteen alkaessa ja harrastaa nykyään kehonrakennusta.
2m. Oma paino on noussut 9kg 17 vuoden aikana, silti bmi alle 25 ja osa silloisista vaatteista sopii yhä:D
Suhde kestänyt 20 vuotta. Nyt hän painaa +-80.
Oma painoni oli 52, nyt 56, joten painon määrä on melkein vakio meidän perheessä. :-)
Painoi 12 vuotta sitten n. 90 kg, nyt 77 cm. Pituutta 176 cm.
Mä painan enää 3 kg vähemmän kuin mies, pituutta pari senttiä vähemmän.
Alussa 65 kg, nyt 80 kiloa. Yhdessä 8 vuotta.
75kg -> 69kg, 14 vuotta yhdessä ja 12 naimisissa.
itse olen jojonnut väliä 58-63kg. Periaate on ollut, että kaikki hyvin niin kauan kuin mies painaa enemmän kuin minä :D