Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäistä lasta alkaa hävettää pullukat/lihavat vanhemmat?

Vierailija
26.01.2013 |

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäni 27v.

Vierailija
2/17 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja häpeää kaikkea, nuoria vanhempia, vanhoja vanhempia, lihavia vanhempia, laihoja vanhempia,

av-mammavanhempia varsinkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

varhaisteinejä yleensä alkavat hävettämään omat vanhemmat näyttivät nämä ihan miltä hyvänsä. Omat vanhemmat nyt vaan ovat NIIIIN noloja ihan vain siksi, että ne ovat nuoria/vanhoja/laihoja/lihavia/tyhmiä/puhuvat liian lujaa/hiljaa/yleensäkään puhuvat/eivät puhu/käyttävät tyhmiä sanoja/pukeutuvat epämuodikkaasti/pukeutuvat muodikkaasti/ovat kohteliaita/eivät ole kohteliaita, eli siksi että ovat vanhempia.

Vierailija
4/17 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

häpeää vanhempiaan, paitsi jos vahempi on Cheek tai Elastinen.

Vierailija
5/17 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

häpeää vanhempiaan, paitsi jos vahempi on Cheek tai Elastinen.

tai Elastisella olisi teini, se teini ihan takuulla häpeäisi sitäkin. Mulla oli luokalla yhden pikkujulkkisen lapsi ja se häpesi sitä, koska se oli julkkis.

Vierailija
6/17 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se kaveripiirin vanhemmista lähtee. Ton äiti on ... ja piltit perässä. Näitä mammoja on pilvin pimein, ainakin tällä palstalla. Odotan vaan, koska ne mussukat nakkaa kivellä, jos säärikarvoja näkevät...

Vierailija
7/17 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se kaveripiirin vanhemmista lähtee. Ton äiti on ... ja piltit perässä. Näitä mammoja on pilvin pimein, ainakin tällä palstalla. Odotan vaan, koska ne mussukat nakkaa kivellä, jos säärikarvoja näkevät...

Ei kavereiden mielestä toisten kavereiden vanhemmat yleensä ole ollenkaan niin noloja kuin omat. Omat ovat aina pahimmat.

Ei meilläkään kukaan luokalla kiinnittänyt mitään huomiota tähän pikkujulkkikseen, mutta vain omaa lasta hävetti.

Vierailija
8/17 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teini kuin teini häpeää vanhempiaan, paitsi jos vahempi on Cheek tai Elastinen.

ole omassa perheessä yhtään sen erikoisempia ihmisiä kuin kukaan muukaan? Ihan samalla tavalla he riitelevät, kasvattavat ja ovat vanhempia kuin kuka tahansa muukin.

Vai kuvittelitko, että joku teini ihailee omaa kuuluisaa vanhempaansa sen kuuluisuuden takia?

Vierailija
9/17 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teini kuin teini häpeää vanhempiaan, paitsi jos vahempi on Cheek tai Elastinen.

ole omassa perheessä yhtään sen erikoisempia ihmisiä kuin kukaan muukaan? Ihan samalla tavalla he riitelevät, kasvattavat ja ovat vanhempia kuin kuka tahansa muukin. Vai kuvittelitko, että joku teini ihailee omaa kuuluisaa vanhempaansa sen kuuluisuuden takia?

Kaverit ihailisi vanhempia ja haluaisivat tavata ne ja olla tekemisissä. Kaverit tietävät jo millaisia ne on, ainakin osittain.

Puhun henk koht kokemuksesta. Mutta kyllä sä varmaan tiedät paremmin.

Vierailija
10/17 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentoijat jotka eivät häpeä, lienevät läskejä itsekin.

Itse en voinut sietää ylipaisunutta äitiäni jo 7-8 vuotiaana. Sairastuin myöhemmin bulimiaan äidin seurauksena. Oma paino 41 kiloa, äidin paino 150+. Olen tyytyväisempi itseeni kuin äitiini. Oikeasti, mieluummin kuolisin kun paisuisin samaan kokoluokkaan.

Vierailija
11/17 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentoijat jotka eivät häpeä, lienevät läskejä itsekin.

Itse en voinut sietää ylipaisunutta äitiäni jo 7-8 vuotiaana. Sairastuin myöhemmin bulimiaan äidin seurauksena. Oma paino 41 kiloa, äidin paino 150+. Olen tyytyväisempi itseeni kuin äitiini. Oikeasti, mieluummin kuolisin kun paisuisin samaan kokoluokkaan.

eivätkä olleet kumpikaan vanhemmistani. Siksi uskallankin sanoa, ettei se ole siitä kiinni. Omat vanhempani olivat hyväkuntoisia, normaalipainoisia ja tyylikkäitä. Ja oma veljeni häpesi varsinkin äitiä juuri siksi, kun hänen mielestään urheilullinen tyylikäs äitini oli jotain ihan ylinoloa kavereiden pullukoiden ei niin huoliteltujen vanhempien rinnalla.

Eli kyllä se häpeän aihe sieltä vanhemmista löytyy olivat he millaisia vain. (Ja veli muuten vieläkin inhoaa sellaista porvarillisen oloista siistiä pukeutumista:D )

t. 4

Vierailija
12/17 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaverit ovat tarhassa sanoneet, että sun äiti on läski. Asumme alueella jossa ylipainoisuus on harvinaista, ja tarhakavereiden äidit ovat kaikki laihoja ja todella huoliteltuja.

Vierailija
13/17 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

joilla on ollut ylipainoa.

Vierailija
14/17 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en koskaan tajunnut hävetä isääni siksi että se on lihava, mutta häpesin kyllä niin paljon sitä että se oli meidän koulun rehtori.

Äitiä taas häpesin jossain vaiheessa siksi koska se oli niin mukava kaikille.

Hulluja syitä ne lapset häpeälleen keksii. :)

Vierailija
15/17 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hävenny äitini lihavuutta, vaikka tietenkin olen teini-iässä hävennyt vanhempiani muuten.

Vierailija
16/17 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäkään ole ylipainoinen tai koskaan ollut ylipainoinen. Kyllä ne syömishäiriöt ihan muusta syntyy kuin vanhemman ylipainosta.

14

Vierailija
17/17 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan hävenny äitini lihavuutta, vaikka tietenkin olen teini-iässä hävennyt vanhempiani muuten.

Oli paljon isompiakin häpeämisen aiheita kuin lihavuus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme