Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaisilla äideillä on näin kova tarve haukkua raskaana olevan naisen ulkonäköä?

Vierailija
07.12.2005 |

Ihmetyttää tässä kaiken sonnanheiton seassa taas kerran se hirveä vihamielisyys, mikä monista täällä palstailevista - todennäköisesti itse äideistä ja siis myös raskauden kokeneista - huokuu raskaana olevan naisen kehoa kohtaan. Käytetään halventavan sävyisiä sanoja, jotka viittaavat isoon mahaan, lihomiseen ja kasvaneisiin rintoihin; mollataan odottajaa suurin piirtein siitä, että se on kehdannut lähteä ihmisten ilmoille pilaamaan toisten ruokahalu. Aivan sama, millainen puku odottajalla on linnan juhlissa, kohta joku oksentaa täällä jotakin. Aivan sairasta ja sovinistista p*kaa. Miettikää vähän, mikä omassa naiseudessa, minäkuvassa ja raskaudessa on mennyt vikaan, kun pitää purkaa vihaansa tällä tavalla.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullekin tuli 18kg painoa, mutta silti en LIHONUT yhtään. Painonnousuun oli monta syytä, lapsivettä oli paljon, lapsi oli iso, istukka oli iso, turvotusta oli paljon. En lihonut grammaakaan. Lihomiseksi katson sen, jos kilot jää vaikka vauva syntyy. Minulle ei jäänyt yhtään kiloa ylimääräistä, pari kuukautta vauvan syntymän jälkeen olin lähtöpainossa. Silloin siis loputkin turvotukset hävisivät.

Harvoin raskaana oleva lihoo. Rosakaan ei ole lihonut. Jokainen järkevä ja ajatteleva ihminen tietää, että raskaana ollessaan nainen on herkimmillään. Muutenkaan toisten ulkonäköä ja lihavuutta ei mielstäni ole korrektia arvostella eikä etenkään raskaana. Mielipiteitä voi olla, mutta niitä ei onneksi tarvitse aina kertoa.

Vierailija:

Mitä helvettiä te oikein vauhkoatte? Tottakai raskaanaoleva voi kerätä liikaa painoa (jos haluatte käyttää mieluummin sitä termiä kuin sanaa lihota). Minusta Rosa nimenomaan näytti lihavalta ja liian painavalta ja puku korosti tuota seikkaa.

Itsekin LIHOSIN liikaa raskaanaollessa, tuli +18 kiloa. Kyllähän siitä minulle neuvolassa motkotettiin. Enkä takuulla ollut mikään hehkeä tai vastustamaton. Typerää väittää, että kaikki raskaanaolevat olisivat kauniita.

Mutta ei, eihän täällä saa mielipidettään sanoa! Olette kyllä tekopyhiä ämmiä.

Vierailija
22/29 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmaan ottanut koville kun ei ole päässyt vetämään baariin niin on vetänyt suklaata ja hamppareita samaan tahtiin kuin olutta ennen..

99% raskausmahoja kadehdin ja ihalen Rosan en (johtuu enemmän Rosasta kuin mahasta), mutta hei mun Mummolla oli tuommonen puku 60-luvulla ja koko oli sama!

T. itse ihan normaali, lievän ylipainon omaava äiti, mutta kaikki ei vain pidä kaikista/kaikesta so simple!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta se on totta, että mielestäni raskaanaoleva nainen voi olla ruma jos hän lihoo liikaa. Mutta kuinka monta kertaa minun on kerrottava: mielestäni Meriläinen olisi varmasti ollut ihan söötti kunhan olisi valinnut toisenlaisen puvun! Kamala kaapu päällä, vanhenti naista 20 vuotta!

Vierailija
24/29 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ikinä esim. äänestäisi Rosa Meriläistä ja hänen arvonsa ovat todella kaukana omistani. Mutta se ei tarkoita, että minun pitäisi hänen ulkonäköään ja kaunista raskausmahaansa arvostella. Niin alas ei tarvitse kenenkään vajota.

Asiat on asioita. Ulkonäkö ei siihen mitenkään liity.

Vierailija
25/29 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi puhut lihomisesta ja lihavasta Rosasta, kun tarkoitat että hänellä oli huono pukuvalinta? Eikö voi vain sanoa, että puku oli huono? Pitääkö samalla haukkua puvun kantajakin?

Vierailija
26/29 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä nyt tarkoita etupäässä kirjoitus- ja kielioppivirheitä, joita niitäkin tässä tuotoksessa riittää.

Vierailija
27/29 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain ihmisillä näyttää olevan se, että on ihmisen kanssa eri mieltä, tai ei vain pidä henkilöstä, tarpeeksi hyvä syy ruotia ala-arvoisesti kaikkea, mitä hän on ja tekee. En mäkään pidä läheskään kaikista ihmisistä, joita mä elämäni aikana ole tavannut, mutta en mä silti ala heidän ulkonäköään haukkumaan. Vähän enemmän tyyliä, naiset!

Vierailija
28/29 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Enkä nyt tarkoita etupäässä kirjoitus- ja kielioppivirheitä, joita niitäkin tässä tuotoksessa riittää.

Vierailija
29/29 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole tosi asiassa lapsettomia ja käyvät täällä päästelemässä anonyymisti höyryjä ja katkeruuttaan pihalle. Ainakin minulle on monesta kirjoituksesta tullut mieleen, että ei kyseisellä ihmisellä voi olla mitään käsitystä raskaana olemisesta. Tai jos on niin ei kyllä ole muuten joka ruuvi tallella!!

Surullista ja käsittämätöntä tämä touhu!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi