Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun kumppani ärsyttää! Mitä teette?

Vierailija
25.01.2013 |

Nyt en tarkoita mitään eroata vai ei-ketjua. Siis erota en aio!

Vaan miten muuttaa omaa asennetta ja suhtautumista, kun ärsyynnyn miehestäni nykyään niin helposti. Jo pelkkä hänen olemuksensa saa pinnani kireälle.

En nalkuta vaan puren hammasta ja lähden vaikka lenkille tms.

Miten voisin muuttaa itseäni, kun toista ei voi muuttaa??

Kertokaa hyvin asenne-vinkkejä!

Kyllä teillä kokemuksta tälläisestä on, kelläpä ei olisi 17 vuoden yhdessäolon aikana ;)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa siis pohtia mikä oikeasti ottaa päähän.

Omasta kokemuksesta tiedän, että silloin kun taustalla on esim. vähemmän yhteistä aikaa, tilapäinen häiriö kommunikoinnissa tai läheisyydessä niin silloin alkaa ne pikkujututkin ottamaan päähän. Ei sitä normaalitilanteessa jaksaisi nähdä punaista jostain mitättömistä asioista.

Vierailija
2/4 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin meillä oli suhdetta takana "vasta" 10 vuotta, mutta kun kaikki miehessä vaan ärsytti niin suunnattomasti, enkä viimeisen 3 vuoden aikana keksinyt yhtä ainoaa toimivaa konstia päästä siitä patoutuvasta/patoutuneesta raivon tunteesta eroon (yritin ties mitä asennemuutosta ja itsepsyykkausta), niin erosin sitten miehestä.

Enkä tarkoita, että sinun pitää erota, totean vain, että minä en sellaista keinoa keksinyt, vaikka kaikkeni yritin. Toivottavasti sulla käy parempi tuuri, nyt mun on hyvin vaikea kuvitella, miksi tuhlasin niin monta vuotta siihen ihmiseen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sä ärsytät mua kun sä teet noin ja noin. Jos koko ihminen ärsyttää, niin sittenhän asiat eivät voi muuttua sanomalla, mutta mua on auttanut jo se, että olen saanut sanottua ärsytykseni ja mieskin yrittänyt hillitä sitä epätoivottua käytöstä.

Meilläkin 17 vuotta takana ja ylä-ja alamäkiä koettu.

Vierailija
4/4 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaikki ärsyttää, niin silloin pitää ensin omassa päässä analysoida, että voisiko sittenkin olla kyse omasta viasta/elämänvaiheesta eikä miehestä. Jos siis mies periaatteessa ei mitään mokannut ja on se sama mies kuin ennenkin.

JOs ärsyttävyyksiä rajallinen määrä, niin sitten neuvottelut miehen kanssa, että vältätkö tuota ja tuota ja sitten pitää kestää se, että jos mies haluaa karsia jonkun tavan naiselta vaihtarina.

Jos kysymys normaaleista kypsymisistä ja loppupeleissä mies rakas, niin sitten nuo hikilenkit hyvä keino ja välimatkan ja oman ajan ottaminen harrastusten tms. kautta.

Mutu-tieteellisesti ajattelen, että miehen vetäytyminen aika ajoin autotalliin tekemään "tärkeitä" juttuja on varmasti pelastanut monta avioliittoa tässä maassa. Eli pakene akkuja lataamaan ompeluhuoneeseen, pitsinnypläyskurssille, maratonkouluun yms yms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi