Nyt palo käämit. Koiran paska asiaa.
Kävin äsken röökillä ja kahden nyrkin kokoinen kasa höyryävää koiran paskaa oli kelkan anturan päällä meidän pihassa. Naapurin tanskandoggi nuolee pallejaan naapurin kuitin portailla.
Ei oo eka kerta ku olen sanonu ettei päästä sitä hurttaansa irti vaikka olis kuinka yö.
Nyt käyn lapiomassa noi paskat niiden postilaatikkoon. Tuli mitä tuli.
Kommentit (9)
vituttaa että siihen pitää koira kusettaa.
Melkein yhtä vittuuntunut ihmisiin, jotka ei laiskuuttaan voi koiransa jätöksiä keretä???
meidän entiset, HUOM;entiset naapurit paskattivat ja kusettivat pystykorvaansa MEIDÄN pihalla (rivitalo). sain kerran mummon itse pahanteosta kiinni ja annoin paukkua aikalailla siitä missä meni vikaan (meillä lapsia jotka leikkii takapihallamme). mummo sanoi tekosyyksi sen, että KOIRA EI HALUA PASKOA OMALLE PIHALLEEN JA OLI KUULEMA TULOSSA SIIVOOMAAN LÄJÖJÄ! ja paskanmarjat sanoin, nakkasin pökäleet risuaidan yli mummon puolelle ja n.varttia myöhemmin kun mummelin piha oli kuorrutettu paskalla ymmärsi vinkin. aika äkkiä muuttivat jonnekkin, kuulema "halvan vuokra-asunnon perässä".. heh heh ;)
Ihan oikein tommoselle hahahaaa ihmiset on paskoja ei koirat vittu itekkin vedät röökiä toivottavasti kuolet syöpään
[quote author="Vierailija" time="25.01.2013 klo 00:33"]
vituttaa että siihen pitää koira kusettaa.
[/quote]
Haluaisitko syödä portinpielilumijäätelöä, vai haluatko merkata ne itse?
Saa koira syyt, et sinä.