Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei halua vaihtaa vauvan vaippoja koska

Vierailija
24.01.2013 |

hänen mielestään se on naisten puuhaa. Olemmehan tottuneet aina omatkin vaippamme vaihtamaan kuukautisten aikaan.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisen fysiologiasta. Pissaa ja kakkaa tuottavat niin mies- kuin naispuoliset olennot syntymästä kuolemaan. Kuukautisverta taas tuottavat vain naiset tietyn jakson elämästään. Miten ne ovat verrannolliset?

Sano vielä sille törpölle miehellesi, että pissa tulee virtsaputkesta ja kakka perä-aukosta (molemmilla sukupuolilla) ja kuukatisveri emättimestä (vain naisilla).

Ja yritä kestää mokomaa neropattia! :D

Vierailija
2/10 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hankkiin tollasen kanssa lapsen, ennen kuin tajusit kuinka idiootti tyyppi se on? Voi tsiisus sentään...

Meillä oli ihan kunnon keskustelut ennen kuin suhde syveni edes seurusteluasteelle enkä ole joutunut järkyttymään tai pettymään. Mies hoiti lasta ekan vuorokauden synnärillä kun itse selvisin nukutustokkurasta, eikä kyllä jättänyt pulaan myöhemminkään.

Hoitaa yösyötöt, kipeän lapsen kanssa valvomiset ja kaiken lapsen hoitoon liittyvän kyselemättä, kummastumatta ja pyytämättä. Antaa mun nukkua viikonloppuisin niin pitkään kuin nukuttaa.

En antaisi miestäni mihinkään pois! :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska vauva on seksin lopputulos, ei miehen, joka ei vaippoja vaihda, tule seksiä harrastaman. Se on kaikki tai ei mitään.

Toiseksi, jos lapsella on kaksi vanhempaa, molempien pitää ottaa vanhemman rooli. Mikään asunnossa hengaileva pitkä ihminen ei täytä vanhemmuuden kriteereitä.

Kolmanneksi, jos molemmat vanhemmat ajattelisivat, että vaipan vaihto tai jokin vastaava ei kuulu itselle, lapsi otettaisiin huostaan seuraavan neuvolakäynnin jälkeen.

Neljänneksi, jos mies ulkoistaa itsensä isätehtävistä, antaa hän äidille ja äitiydelle isomman roolin kuin sillä kuuluukaan olla. Silloin puoliso on miehellekin äitihahmo eikä vain rakastajatar ja elämänkumppani.

Viidenneksi, miehen olisi aika tulla sieltä 50-luvulta vuoteen 2013. Vähän noloa.

Vierailija
4/10 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no me vaihdetaan vaippoja vain 7 pvää kuukaudessa ja vauvan vaippaa pitää vaihtaa monesti päivässä! tajuaako se tätäkään?

Vierailija
5/10 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaippoja vaihtaisi halusi tai ei. Onneksi mun mies on Mies, eikä hänelle ole ollut mikään ongelma vaihtaa vaippoja tai mikään muukaan lasten- tai kodinhoitoon liittyvä asia.

Vierailija
6/10 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kuukautisten aikana yleisesti käytetään vaippoja?

Vierailija
7/10 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa ällöttää liikaa. Äiti varmaan auttaa.

Vierailija
8/10 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis suhteessa ap:n avaukseen?

Tässähän ei ole kyse lapsen hoitamisesta yleensä, vaan siitä, että pissa, kakka ja kuukautiset menee ap:n miehen mielessä sekaisin. Eihän se voi kovin yleistä olla? Eihän?

Me oltiin n. kolmikymppisiä kun esikoinen syntyi, molemmille oli tuttuja ihmisen anatomia ja eritys. Mies vaihtoi vaippoja siinä missä minäkin. Ei siitä aiheesta tarvittu mitään keskusteluja. Onneksi. :)

Ja sen jälkeen on hoidettu lasten ja toistemme kaikenmaailman tauteja, siivottu oksennuksia ja ripuleita ... Nekin kuuluu tähän arkipullaan.

hankkiin tollasen kanssa lapsen, ennen kuin tajusit kuinka idiootti tyyppi se on? Voi tsiisus sentään...

Meillä oli ihan kunnon keskustelut ennen kuin suhde syveni edes seurusteluasteelle enkä ole joutunut järkyttymään tai pettymään. Mies hoiti lasta ekan vuorokauden synnärillä kun itse selvisin nukutustokkurasta, eikä kyllä jättänyt pulaan myöhemminkään.

Hoitaa yösyötöt, kipeän lapsen kanssa valvomiset ja kaiken lapsen hoitoon liittyvän kyselemättä, kummastumatta ja pyytämättä. Antaa mun nukkua viikonloppuisin niin pitkään kuin nukuttaa.

En antaisi miestäni mihinkään pois! :-)

Vierailija
9/10 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun isäni on vaihtanut vaippoja 60-luvulta lähtien ja on maskuliinisin hahmo, kenet tunnen. Ehkä neidit ei kestä nähdä kakkapyllyä.

Vierailija
10/10 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa melkoiselta paskahousulta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi