Tällaisesta syömisrytmistä jotain haittaa???
Minulla on vähän erilainen syömisrytmi, tämä tullut raskauksien jälkeen, en tosin ole varma miksi.
Eli syön siis aamupalan, joka on yleensä ruisleipää, jossa päällä ingmariinia, juustoa, leikkelettä ja kurkkua ja sen lisäksi juon 3dl teetä. Lisäksi juon aamulla 2-4dl kahvia ja maitoa kahvin seassa n. 1-2dl. Ja syön yhden tai kaks hedelmää.
Päivällä en välttämättä syö mitään tai sitten korkeintaan jonkun hedelmän tai jogurtin, saatan kyllä juoda vain 2-4dl kahviakin.
Sitten illemmalla/illalla siinä klo 16-18 syön ensimmäisen ja viimeisen lämpimän aterian. Annoskoko on vähän isompi, mitä se olisi, jos söisin kaksi lämmintä ateriaa.
Illalla siinä 20-22 syön vielä iltapalan.
En ole päivisin nälkäinen, jonka takia en siis syö yleensä kun hedelmän tai jogurtin. Vasta illalla minulla alkaa olla nälkä. Olen välillä koittanut syödä päivällä lämpimän aterian (jos olen ehtinyt), mutta sen jälkeen on tullut paremminkin huono olo.
Jossain vaiheessa olisin epäillyt raskautta, mutta se on kohdallani mahdotonta, koska kohtuni on poistettu.
Epäilen, että tämä rytmi on jäänyt siitä, kun lapset oli pienempiä, niin minä en yksinkertaisesti ehtinyt syömään päivällä ja söin lämpimän ruoan vasta kun mies tuli töistä.
Niin ja olen siis ihan normaalipainoinen.