Miten pitäisi reagoida tässä tapauksessa?!!
Kun tapaamme mieheni työkaverin (naispuolisen) ravintolassa, silloin kun tämä nainen on hieman enemmän humalassa. Kun hän näkee mieheni siellä niin menee heti juttelemään tälle lempeästi: Ai " Jorma" on täällä, ihanaa. Sitten mieheni näkee ja ensimmäisenä sanoo kovaan ääneen että Liisakin (tarkoittaen minua) on täällä. Eilen sukotti miestäni suoraan suulle. Yleensä menemme erikseen koska on pieni lapsi ja eilen oli vapaa ilta niin ihan kuin mieheni olisi tämän avulla hieman kontrolloinut työkaverinsa käyttäytymistä. Asiasta olemme eskustellee usein mieheni kanssa koska usein asia jää vaivaamaan mieltäni.
Miehen kommentit on: hei olen huomattavasti lyhyempi kuin tämä nainen, en edusta niitä asioita mitä tämä nainen hakee. Mieheni ei hurmaa pituudellaan tai trimmatulla kropalla (kroppa ok, mut ei trimmattu) vaan sanallisesti ja käyttäytymisellään.
Miksi tämä asisa vaivaa minua lähes joka kerta kun tällainen tilanne tulee? Jotenkaan en usko että kaikki jännät tunteeni on kuitenkaan ihan pelkkää mustasukkaisuutta? Vai onko?
Kommentit (4)
En usko että useammin kuin kerran, mutta jotakin on varmasti tapahtunut. Kerran on ollut meinaan sellainen omituinen ilta jossa mieheni meni muutaman muun työkaverinsa kanssa auttamaan tätä naista muutossa ja se ilta venähti jotenkin omituisesti. Mieheni kertoi olleensa tämän naisen luona jatkoilla. Mutta ei kuulema muista tapahtuneesta paljoa. Ja tämän jälkeen on usein tullut tämä jännä tunne minulle. Tästä on jo useampi vuosi.
T:ap
mullakin on yksi ex-työkaveri, joka jokaisessa käänteessä muistaa kertoa, että kuinka hän rakastaa minua. Ja silti ollaan ihan kavereita ja molemmat onnellisesti naimisissa tahoillamme.
ja en varmasti ole vokottelemassa tai muuta. Ihan hauskaa vaan pussata ihmisiä, kielarit ovatkin sitten jo eri asia
jotain outoa tekeillä