Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Säärikarvat ajelematta=ei seksielämää

Vierailija
24.01.2013 |

Pitääkö väittämä paikkansa?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säärikarvoja ajelen vain kesäisin, ja seksielämä on kyllä oikein antoisaa :)

Vierailija
2/15 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ajelen sääret vai kesäisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain mökillä ei paljon viitsinyt vaivautua.

Vierailija
4/15 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin onnettomasti naimisissa, ei juuri mitään seksuaalista kanssakäymistä, annoin karvojen kasvaa.

Sitten kun erottiin, lähti säärikarvat nopeasti, laseroin ne ja samoin bikinirajaakin muotoiltiin.... Kyllä oli miesystävät ja nykyinen tyytyväisiä.

Jos ei huolehdi ulkonäöstään, ei ole ulkoisesti kovin haluttavakaan. ja sama ehkä toisinpäin...

Vierailija
5/15 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähintään nyt sääret ja kainalot voisi siistiä, mutta muukin olisi ihan suotavaa jos varsinkin hyvää suuseksiä haluaa.

Mies

Vierailija
6/15 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajelen vain keäisin säännöllisesti, talvisin vain jos olen menossa uimaan.

Vierailija
7/15 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähintään nyt sääret ja kainalot voisi siistiä, mutta muukin olisi ihan suotavaa jos varsinkin hyvää suuseksiä haluaa.

Mies

Vierailija
8/15 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisipa kurjaa jos mies olisi niin herkkä että jatkuvasti olisi sheivattava että kelpaisi.

Vierailija
9/15 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies

parran ajan päivittäin ja hiukset n. joka toinen päivä. Alapäätäkin siistin parranajon yhteydessä.

Mies

Vierailija
10/15 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en poista alapääkarvoja sheivaamalla,koska iho on herkkä ja tulee täyteen kutisevia näppyjä.En poista niitä vahaamallakaan enkä sokeroimalla koska se sattuu niin pirusti ja on kallista(hoitolassa). No tästä syystä mies ei suostu suuseksiin, ja koska minä en saa nirppanokalta suuseksiä, niin en anna minäkään. Miehellä myös pitkän munakarvat, sanoo että miehet ei ruukaa ajella,että se on neitimäistä. No mies mököttää ja uhkailee ja pihtaa tämän takia.

Mua vaan huvittaa useinmiten, mutta joskus ottaa pattiin.

Säärikarvat ei vaikuta mihinkään meillä.

Vierailija
11/15 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies

parran ajan päivittäin ja hiukset n. joka toinen päivä. Alapäätäkin siistin parranajon yhteydessä.

Mies

Ihan oikeasti, koska olet viimeksi nähnyt muotikuvan miehestä, jolla on kainaloissa puskat ja hirveä ryijy rinnuksilla???

Mikä siinä on miehelle niin vaikeaa pysyä ajan tasalla näissä asioissa??? Miksi kuvittelette ( vai kuvitteleeko joku edes enää) että karvainen mies olisi naisesta kiva? Lähinnä tosi kova turn off.

Vierailija
12/15 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies

Mies

Etkö sä apina aja edes kainaloitasi? Ja sitten kehtaat vielä vaatia naisilta joka paikan höyläämistä. HV!

Vierailija
13/15 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies

Mies

Etkö sä apina aja edes kainaloitasi? Ja sitten kehtaat vielä vaatia naisilta joka paikan höyläämistä. HV!

Vaimo ei halua, että ajelen kainaloita ja rintaa. Hartioilta ja selästä suostuu sentään nyppimään ne muutamat mitä siellä kasvaa. Sinällään pelkässä päässä, parrassa ja alapään siistimisessä on kyllä jo aika paljon karvaa verrattuna siihen mitä ja miten usein suurin osa naisista siistii paikkojaan. Jos kainalot ja rinta otettais mukaan niin joka päivä nekin saisi sitten ottaa.

Mies

Vierailija
14/15 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en poista alapääkarvoja sheivaamalla,koska iho on herkkä ja tulee täyteen kutisevia näppyjä.En poista niitä vahaamallakaan enkä sokeroimalla koska se sattuu niin pirusti ja on kallista(hoitolassa). No tästä syystä mies ei suostu suuseksiin, ja koska minä en saa nirppanokalta suuseksiä, niin en anna minäkään. Miehellä myös pitkän munakarvat, sanoo että miehet ei ruukaa ajella,että se on neitimäistä. No mies mököttää ja uhkailee ja pihtaa tämän takia. Mua vaan huvittaa useinmiten, mutta joskus ottaa pattiin. Säärikarvat ei vaikuta mihinkään meillä.

karvoitustasi saksilla, jos mies ei pitkien karvojen takia anna suuseksiä. Varsinaisessa kohteessa (klitoris) ei kasva karvoja, joten jos mies vielä lyhentämisen jälkeenkin kieltäytyy, on kyse vaan tekosyystä.

Vierailija
15/15 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tähän ikään vielä tavannut ensimmäistäkään miestä, jota karvat jossakin siellä tai täällä olisi häirinneet. Itse asiassa koko ikäni seksiä on ollut tarjolla yli oman tarpeen.

Ja minun on pitänyt pitää varani, että löydän miehiä, joilla on enemmän viiksiä kuin minulla.

Kun omia empiirisiä havaintoja täydennetään vielä kavereitten kokemuksilla, väitän että karvaisilla seksiä vasta tarjolla onkin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän