Hajuvesi-expertit! TYYLIKÄS klassikkotuoksu +30-vuotiaalle!
Ei mausteista ja raskasta vaan päivittäiseen käyttöön sopiva.
Kommentit (20)
Sitten Nina Riccin tuoksuista vaikkapa tosiklassikko L´eau du temps tai Premiere Jour, jälkimmäinen mun ikisuosikki ?
on Burberryn Weekend. Jos se on liian raskas niin sitten Laura Biagiottin Laura-tuoksu on kevyt ja sopiva jokapäiväiseen käyttöön.
Issey miyake tai viktor & rolfin flowerbomb.
Mutta itse olen ihastunut Clean-sarjan tuoksuihin.
mutta etsisin ihan oikeaa vanhaa klassikkotuoksu menneiltä vuosikymmeniltä (Chanel, Dior, YSL, Estee Laude ym.).
Ap
mutta etsisin ihan oikeaa vanhaa klassikkotuoksu menneiltä vuosikymmeniltä (Chanel, Dior, YSL, Estee Laude ym.). Ap
Ne ei sovi päivittäiseen käyttöön.
Ehdotan siis omaa suosikkiani Lancomen Hypnosea.
Oma suosikkini on Chanelin Chance, sekä vihreä että persikanvärinen. Aivan ihania.
muuttunut kyllä melkoisesti viime vuosina, mutta edelleen ihana.
päivittäiseen käyttöön, riippuu tuoksusta, vahvuudesta ja annostelusta!
mutta etsisin ihan oikeaa vanhaa klassikkotuoksu menneiltä vuosikymmeniltä (Chanel, Dior, YSL, Estee Laude ym.).
Ap
Joka henkii sellaista "vanhan maailman" eleganssia (:D) niin katso Penhaligonsin tuoksuja. Osa on aika voimakkaita mutta uudemmista esimerkiksi Juniper Sling tai Peone (en muista, miten kirjoitetaan) on ihania. Samoin vanhoista klassikoista Gardenia. Ovat suosikkejani, ja pidän kevyistä tuoksuista.
Ap
Joka henkii sellaista "vanhan maailman" eleganssia (:D) niin katso Penhaligonsin tuoksuja. Osa on aika voimakkaita mutta uudemmista esimerkiksi Juniper Sling tai Peone (en muista, miten kirjoitetaan) on ihania. Samoin vanhoista klassikoista Gardenia. Ovat suosikkejani, ja pidän kevyistä tuoksuista.
niin kuka ehdottaa jotain Lacosten tuoksuja???
Chanel 5:stä on olemassa ihana versio Eau Premiere, joka sopii mielestäni päivittäiskäyttöön alkuperäistä paremmin. Tuoksussa on kuitenkin alkuperäinen vivahde tunnistettavissa, mutta pehmennettynä.
Chanelin Coco Mademoiselle voisi myös sopia.
Se on naisellinen mutta kuitenkin riittävän kevyt eikä aivastuta minua (tai työkavereita) niin kuin jotkut muut tuoksut.
Mutta onko se liian raskas sun makuun? Musta ei, makuasia tosin.