Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tämän päivän laihdutusruoat mietitty, kauhistelkaa ;)))

Vierailija
24.01.2013 |

Aamulla täysjyväsämpylä, beceliä, kinkkua, kurkkua

Päivällä hedelmäsalaattia ja rahkaa

Päiväkahvilla 1 nutrilett-patukka

Illalla kebab salaatilla ja hedelmiä!!!

Kaloreita max. 1200 kcal.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kaipaisin jotain lämmintä ruokaa. Olen tosiaan tietämätön noiden lihajuttujen suhteen. Mutta on tuo paremman oloinen kuin omani ovat olleet.

Vierailija
2/11 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä näinkin... menee muuten elämä vähän tylsäksi ;) ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähähiilarinen laihduttaja syö tänään näin...

Aamulla keitettyä kananmunaa ja vihanneksia ja kinkkua

Lounas, lihakastiketta jonka lisukkeena Keitettyjä vihanneksia

Välipalana porkkanaa ja kaalia ja vähän pähkinöitä

Päivällinen texmex tyylinen Jauheliha-kasvisvuoka johon päälle smetanaa, salsaa ja juustokastiketta.

Iltapalalla Vadelmarahkaa joka makeutettu stevialla.

Vierailija
4/11 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähähiilarinen laihduttaja syö tänään näin... Aamulla keitettyä kananmunaa ja vihanneksia ja kinkkua Lounas, lihakastiketta jonka lisukkeena Keitettyjä vihanneksia Välipalana porkkanaa ja kaalia ja vähän pähkinöitä Päivällinen texmex tyylinen Jauheliha-kasvisvuoka johon päälle smetanaa, salsaa ja juustokastiketta. Iltapalalla Vadelmarahkaa joka makeutettu stevialla.

Jäisi kyllä minulla syömättä. Ei tuollainen lihamäärä ole millään mittareilla terveellistä.

Vierailija
5/11 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

syön silti sen 1200-1400 kcal päivässä, tänään ei tule varmaan liikuttua shoppailua kummemmin, niin siksi pidän kalorit aika vähissä... ap, hyvältä kuulostaa sun ruokavalio, mulla vähän samantyyppinen, ilman ylimääräistä rasvaa. Olen entinen karppaaja, kilot tuli valitettavasti syksyn aikana takaisin.

Vierailija
6/11 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähähiilarinen laihduttaja syö tänään näin... Aamulla keitettyä kananmunaa ja vihanneksia ja kinkkua Lounas, lihakastiketta jonka lisukkeena Keitettyjä vihanneksia Välipalana porkkanaa ja kaalia ja vähän pähkinöitä Päivällinen texmex tyylinen Jauheliha-kasvisvuoka johon päälle smetanaa, salsaa ja juustokastiketta. Iltapalalla Vadelmarahkaa joka makeutettu stevialla.

Jäisi kyllä minulla syömättä. Ei tuollainen lihamäärä ole millään mittareilla terveellistä.

Entäs jos mä syön aamulla leivän kinkulla. Työmaaruokalassa lihakastiketta ja perunaa ja teen illalla kotona makaronilaatikon.. eikö siinäkin tule 3 kertaa päivässä lihaa ?

En ole ikinä ajatellut että lihan syöminen olis vaarallista ? kun syöhän sitä muutakin ? vai pitäskö meidän perheen ja kasvavien lapsien elää kasviksilla ? kalaa syödään harvoin kun kukaan ei oikeen siitä tykkää...

Vierailija
7/11 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs jos mä syön aamulla leivän kinkulla. Työmaaruokalassa lihakastiketta ja perunaa ja teen illalla kotona makaronilaatikon.. eikö siinäkin tule 3 kertaa päivässä lihaa ? En ole ikinä ajatellut että lihan syöminen olis vaarallista ? kun syöhän sitä muutakin ? vai pitäskö meidän perheen ja kasvavien lapsien elää kasviksilla ? kalaa syödään harvoin kun kukaan ei oikeen siitä tykkää...

mutta ei mitenkään terveellistäkään. Minusta ainakin on paljon jos kolme kertaa päivässä pitäisi syödä lihaa. Aamulla leivän päälle juustoa ja kasviksia, päivällä vaikka kalasoppaa ja illalla sitä lihaa.

Opettele tekemään erilaisia kalaruokia, ei kai ne kaikki voi jokaiselle perheenjäsenelle tökkiä. Tuollainen kalainho kertoo siitä ettei sitä ole edes yritetty syödä. Kalassa on paljon hyviä rasvoja ja muutenkin terveellistä.

Vierailija
8/11 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen joskus itsekin noin.

Vierailija
9/11 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos söisin noin kevyesti aamulla ja päivällä..

tv. normaalipainoinen, huvikseen kaloreita laskeva

Vierailija
10/11 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos söisin noin kevyesti aamulla ja päivällä..

tv. normaalipainoinen, huvikseen kaloreita laskeva

ap

Vierailija
11/11 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihaa aamulla, lounaalla ja päivällisellä.