Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Inkeri Toikka oli se joka kaatui ja hän kompastui mattoon ei siis pyörtynyt niin kuin joku täällä väitti

Vierailija
07.12.2005 |

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo nuorena tyttönä kummastelin, kun eräs nainen kaatui liukuportaista tullessaan ja kaverini ratkesi valtaisaan hihitykseen. Mikä toisen onnettomuudessa oli niin hauskaa?

Sama juttu paljon myöhemmin, kun peruutin (onneksi hyvin hillitysti) tolppaan parkkihallissa. Yksi ämmä (anteeksi ranskani) toljotti vieressä ja virnuili vahingoniloisesti. Tuollaiset ihmiset voisi hyvin kuvitella puuhun banaania mässyttämään ja p-ttään raapimaan.

Vierailija
2/18 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

se joka nauraa vanhan ihmisen kaatumiselle, ei ehkä tiedä montako vanhusta vuodessa kuolee siihen että kaatuu. se on aina vakava tilanne ja itse ainakin säikähdin kun sen näin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eihän sais nauraa, vanha ihminen hän on...mutta silti, samoin oisin nauranu jos joku nuorempi ois kaatunu samoin. Voi kamala että hihitin koko loppuillan sille näylle... XD

Vierailija
4/18 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muo hävettää aina kun kaadun, vaikka ei kukaan näkiskään. Viime talvenakin vedin muutamat oikein kunnon perslipat. Nopea vilkuilu, näkikö kukaan.?

Vierailija
5/18 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

elin et löikö naamansa pahasti tms. ja sit ajattelin et ehkä sitä hävetti niin, että jäi " pyörtyneenä" makaamaan eikä kehdannu nousta ylös :D

Vierailija
6/18 |
06.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saisi nauraa, mutta en mä sille mitään voi että repesin.....anteeks vaan Inkeri ja piispa, mutta niin siinä vaan kävi.

Vierailija
7/18 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin oli paha mieli toisen puolesta. Jos joku idiootti nauraa, kun vanha ihminen kaatuu niin voisi kyllä mennä tarkistamaan päänuppinsa kutistajalle.

Vierailija
8/18 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mulla ainakin oli paha mieli toisen puolesta. Jos joku idiootti nauraa, kun vanha ihminen kaatuu niin voisi kyllä mennä tarkistamaan päänuppinsa kutistajalle.

Totinen torvensoittaja.

Vierailija
9/18 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija
10/18 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kamalaa että nauraa sille jos joku kaatuu...

Missä se kaatuminen sitten näytettiin? Yle ainakin käänsi kameransa häveliäästi sivuun, valitettavasti!!

Vierailija
11/18 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tulee maikkarin koosteessa uusintana.

Vierailija
12/18 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei loukannut sen kummemmin, vanhemmilla naisilla kunn lonkat murtuu melko helposti. Ootte te kanssa moukkia

Vierailija
13/18 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvitti tosin ne muiden ilmeet...

Vierailija
14/18 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanveesissa makas?

harmi kun en nähny;)

Vierailija
15/18 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja räpsytteli viehkosti silmiään kameroille...

Vierailija
16/18 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten tuskin hän tästä pahastui. Oli ihan kiva lukea, että jotkut jännittävät sitä kättelyä ja että korkokengillä on kamalaa sipsutella.

Vierailija
17/18 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomalainen mies ei osaa olla daaminsa kanssa, lähtee litomaan kauheella kiireellä ja jättää naisensa tulemaan perässä

Vierailija
18/18 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku nauraa vanhan ihmisen kaatumiselle mutta tilannekomiikka on sellanen asia että se ei kato aikaa eikä paikkaa! Siinä ei sillon oo väliä iällä tai kunnolla vaan se on spontaani käkätysreaktio jolla ei esim.toivota että toiselle kävi pahasti tms. Mulla ainaki piristy muuten niin ankea ilta kun pisti hörähtelemään yhtenään se humpsaus...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi