Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaus ja rannekanavaoireyhtymä

Vierailija
23.01.2013 |

Alkoi minulla edellisessä raskaudessa, noin puolivälissä. Kipu, särky, puutuminen ja voimattomuus oli jotain järkyttävää molemmissa käsissä. Yöt meni valvoessa. Lääkärissä ei voitu mitään tehdä kun olin raskaana. Yritin pitää rannetukia, mutta aika tyhjän kanssa ne oli. Lapsen syntymän jälkeen tilanne rauhoittui.Lääkärissä tehtiin hermoratatutkimus ja pahempi käsi leikattiinkin sitten.Toista kättä en uskaltanut anta leikata, kokemus oli sen verran hirveä. Leikkaus tehtiin paikallispuudutuksessa. Nyt olen taas raskaana ja tämä toinen käsi jota ei ole leikattu on aivan järjettömän kipeä. Sama rumba alkoi siis uudestaan :/ Rannetuki käytössä taas, mutta siitä ei apua ole. Yöt menee valvoessa. Tekisi milei vaan itkeä ja huutaa kipu on aivan järjetön. Puutuminen ei menen millään ohi ja tuntuu, että kipu " pingottuu" ja käsi räjähtää kohat kivusta ja särystä.

Onko jollain jotain neuvoa tai vinkkiä mikä helpottaisi käsine oloa?

Nim. epätoivoinen

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

yllätys oli, että mulla toimi parhaiten rullaluistelijan rannetuki. Pidin päivisinkin, kysyisin lääkäristä vielä kipulääkkeen mahdollisuutta jotta saisit nukuttua.

Vierailija
2/3 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitoin yöksi käden tyynyn päälle niin että kyynärpää oli alempana kuin ranne. Se auttoi jonkin verran. Tosin voi olla että sinulla on vaikeampi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalsiumin puute aiheuttaa väsymystä ja raajojen puutumista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi