Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

raskausoireet ennen 3 r-viikkoa

Vierailija
23.01.2013 |

Tässä aamusella oon törmännyt mielenkiintoiseen juttuun: joka tuutissa lukee, että raskausoireita ei voisi tuntea ennen kuin noin 4. rv alkaa.

Minulla alkoi viimeksi menkat 2.1.-13 ja vuotoa oli melkein viikon verran. Kuitenkin, alkuviikon olen voinut aamuisin huonosti ja tullut veristä vuotoa ja eilen huvikseni tein jo raskaustestin, niin testiin tuli heti kaksi selkeää punaista viivaa. Omien laskujen mukaan tänään alkaisi vasta 3 raskausviikko.

Onkohan kehoni valmistanut heti uuden munasolun? Vai miten tämä yleensäkin on mahdollista? Liekkö myös yksilöllisiä nämä munasolujen kehittymiset. (Ihmettelen myös, miten raskaustesti näytti tuloksen niin selvästi ja heti.)

En erityisemmin ole tätä raskautta odottanut, tiennyt kuitenkin että se on mahdollinen, niin en ole haamuoireita tuumaillut.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan sinulla nyt 4.raskausviikko alkanut =D

Kiertopäivä 1, eli kun menkat alkaa on viikoissa 0+0, ensimmäinen raskausviikko.

Sinun tapauksessasi 2/1.

9/1 sinulla alkoi toinen raskausviikko, 16/1 kolmas raskausviikko ja tänään alkoi neljäs raskausviikko, ja jos oot eilen plussannut niin onhan se seilloin kun n 4. rv alkaa =)

Eli mitä ihmettelet?

Vierailija
2/2 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskuvirhe selvästi :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi