Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oudoin mies, jonka kanssa olet seurustellut tai tapaillut?

Vierailija
22.01.2013 |

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin viime kesänä vajaa nelikymppistä hieman nörttityylistä miestä.

Mies eli välillä kuin elokuvamaailmassa. Höpötti niistä jatkuvasti ja aina joku tilanne oli kuin jostain leffasta. Ulos lähtiessämme saattoi sanoa, että olemme Men in Black kun molemmilla sattui olemaan tummat vaatteet. Yöt valvoi tietokoneella, näpytteli jotain tekstiä, mutta ei koskaan suostunut kertomaan, mitä tekee. Ei myöskään käyttänyt mitään sosiaalista mediaa.

Mennessämme treffeille salille(ei mikään kellarisali, vaan siisti ja trendikäs paikka) mies tuli paikalle 20v vanhoissa tummansinisissä verkkareissa, crocseissa ja sellaisen neitimäsen kangaskassin kanssa. Sovimme aina jo ennen salitreffejä, että menemme sen jälkeen kahville ja hän tuli sinnekin aina ne salivaatteet päällä! Ei koskaan vaihtovaatteita mukana. Myös salilla teki liikkeitä oudosti. Ei ollut siis mikään urheilutyyppi ja tekniikka oli erikoista, jotenkin hassun näköistä.

Hänen suosikkivaatteensa oli Lauri Tähkä-t-paita.

Kuultuaan, että minä diggailen hiphoppia ja r'n'b:tä, hän alkoi kuunnella Petri Nygårdia.

Hän ei ollut minkäänlaisisssa väleissä exänsä(poikansa äidin) sukulaisiin eikä omiinkaan, lukuunottamatta veljiä ja yhtä serkkua. Yksi veli ja tämä serkku olivat myös hänen ainoat kaverit. Outoja juttuja tuli ilmi vaikka kuinka, vaikka tapailimme vain reilun kuukauden. Suoraan sanottuna minua hävetti kulkea hänen kanssaan julkisella paikalla.

Mies oli todella korkeasti kouluttautunut, mutta sairaslomalla kuulemma uupumuksen takia, mutta aloin pikkuhiljaa epäilä, että taustalla muutakin. Joskus oli ollut myös mielisairaalassa.

Kun aloin vihjailla, että en enää halua jatka tapailua hän lähetteli viestejä, joissa kertoi mm.palvovansa minua kuin kuningatarta ja haluamalla lapsen kanssani, sekä olevansa valmis taistelemaan rakkaudestani. Hui. Noiden viestien jälkeen ilmoitin suoraan, että en enää halua tavata ja syyksi, että olen liian pinnallinen hänelle.

Teit muuten saman aloituksen ht-nettiin?

Vierailija
2/4 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kutsui itseään myös MacGyveriksi.

t.3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi kolmosen mies oli kyllä aika tapaus!

Olen minäkin aika pohjalta naarannut mutta tässä yksi:

Kundi ei suostunut aluksi kertomaan oikeaa nimeään vaan sanoi jonkun reteen lempinimen, sanotaan vaikka "Raipe". Kahden viikon päästä tapailumme alettua kysyin hänen kaveriltaan ohimennen jotain "Raipesta" ja tämä räjähti nauramaan että ei tyyppiä kukaan Raipeksi sano, se on Raimo! Vanhan miehen nimi nuorella sällillä oli outo kieltämättä, muttei nimi miestä pahenna.

Ihmettelin miten hänellä oli aina tavatessamme samat vaatteet. Mustat farkut ja suosikkibändinsä huppari. Tilanne selvisi kun hän vei minut kotiinsa (asui äitinsä ja erittäin lihavan kissan kanssa). Hän avasi huoneessaan vaatekaapin ja siinä oli henkareissa rivissä ainakin 4 kpl tuota samaa hupparia! Mustat farkut oli pinottu hyllylle. Oli kuin olisi katsonut Aku Ankan vaatekaappiin. Kun poistuimme asunnosta, käännyin katsomaan parveketta ja siellä roikkui vielä pari kappaletta niitä huppareita kuivumassa.

Kun lopulta laitoin suhteen poikki hänen mustasukkaisuutensa vuoksi, hän piti hetken radiohiljaisuutta. Lopulta pyysi minua 'ulos muuten vaan'. Ajattelin että voihan sitä kaverina mennä, ja mentiin katsomaan elokuvaa. Kyseessä oli se Hitler-pätkä jonka nimeä en muista. Hän haki minut autollaan ja ihmettelin sisään astuessani kamalaa hien hajua. Ajattelin että siellä on kyyditty jotain rokkibändiä, mutta haju seurasikin kundia teatteriin asti. Oli vielä heittänyt jotain hajustetta päälle, niin että istuin hiki/hajustekäryssä koko leffan. Elokuvan ajan tyyppi kääri sätkiä ja kun se vihdoin loppui hän tuuppasi minut tieltään juostessaan ulos röökille. Oli muutenkin ihan hirveän tupakkariippuvainen, aina piti rampata ulkona.

Saatuani kyydin kotiin ehdotteli toisia treffejä. Ehdotin että eiköhän tämä ollut tässä.

Terkkuja tutuille.

Vierailija
4/4 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut minun miesehdokkaani, mutta tiedän kanssa "vanhan pojan", joka asuu äitinsä kanssa ja jolla on ainoastaan yhtä mallia ja väriä housuja ja paitoja. Nämä ovat "hyviä vaatteita", joita käytetään kodin ulkopuolella ja tismalleen samanlaisia. Sitten on yhdet tietyt kotivaatteet: parikymmentä vuotta vanha flanellipaita ja housut.

Onkohan näissä niin, että äiti ostaa vaatteet ja sattunut löytämään sopivat ja päättänyt ostaa useamman kappaleen? :D

t.3