Millainen ihminen päivittää ulkomaanlomaltaan FB:tä
Kommentit (14)
minä asun itse ulkomailla ja kun juuri olin lyhyellä lomalla toisessa maassa ja läppäri pakosta mukana, en kyllä päivittänyt sanaakaan.
Parhaat lomat ovat sellaisia, että kännykkä sulkeutuu lentokentällä, ja pysyy kiinni 2 viikkoa, tietokonetta ei ole mukana eikä sitä etsitä lomapaikassakaan.
yksikin päivittää jatkuvasti thaimaan lomansa tilannetta, mm kesken norsusafararin. Lisäksi postailee bikinikuvia kaiken kansan nähtäväksi, yyyh.. Ja eräs on romanttisella kaupunkilomalla miehensä kanssa, sydänpäivitystä pukkaa jatkuvana virtana, ja kuvien kera tottakai. Eikö niillä ole siellä parempaa tekemistä??
joka lähtee perheen kanssa vain nostaakseen statustaan. Meillä on niin kivaa ja meillä on niin upeeta ja meillä on niin upea perhe ja lapset ja ja ja ja... Jotain ne yrittää todistaa, mutta kelle ja mitä?
Itse olimme reisussa voden avaihteessa 3 viikkoa ja emme todellakaan tehneet faceen yhtään tilapäivitystä. Meidän loma, ei kuulu muille.
koukussa FB:iin, että se on koko ajan mielessä lomaillessakin. :( Ja kaipa sillä halutaan vähän herättää kateutta kaveripiirissä. Ei tulisi kyllä itselle mieleen kivalla lomalla, FB kuuluu tylsiin koti-iltoihin lähinnä.
joka postailee aaveelle laskettelureissulta StAntonista...
hotellissa on ilmainen netti huoneessa puhelimella tai hotellin aulassa. vaikka koko päivän olisikin reissun päällä lomalla, voi illalla katsoa kotimaan kuulumisia :) ap:lle ilmeisesti sinua ärsyttää, kun mätänet neljän seinän sisällä.hanki elämä, niin ei tarvii ärsyyntyä muiden elämän ilosta ja siitä, että haluaa jakaa sen facebookissa.
hotellissa on ilmainen netti huoneessa puhelimella tai hotellin aulassa. vaikka koko päivän olisikin reissun päällä lomalla, voi illalla katsoa kotimaan kuulumisia :) ap:lle ilmeisesti sinua ärsyttää, kun mätänet neljän seinän sisällä.hanki elämä, niin ei tarvii ärsyyntyä muiden elämän ilosta ja siitä, että haluaa jakaa sen facebookissa.
joka postailee aaveelle laskettelureissulta StAntonista...
Ku oot siellä himassa aaveella.
pinnallinen, itsekeskeinen, ehkä hieman keskenkasvuinen on sellainen ihminen. Minulla sattuu olemaan näitä kavereita ja heitä voi mielestäni kuvata näillä laatusanoilla.
Nämä samat porukat myös muistavat mainostaa FB:ssä äänestävänsä Kokoomusta, kysellä, mistä saisi hyvän siivoojan, mainostaa turkkiaan ym
Yksi-kaksi postausta ymmärrän, mutta jos esim NYCissä pitää joka kadunkulma päivittää Faceen, niin miksi mennä sinne? FB:n takiako?
mutta en mä ainakaan mitään katkeruutta tunne, koska maatkustelen itsekin. En kyllä ehdi FB:iin matkoillani, ei tule kyllä mieleenkään koko netti silloin. :)
saatan surffata reissuilla netissä kun istun parvekkeella juomassa viiniä vaikkapa sillä aikaa kun mies laittaa lapsia nukkumaan tai silloin, kun muksut päiväunilla. Mitään kuvia en kyllä jaksa alkaa laittaa, mutta muuten saatan muutaman sanan reissun kulusta kirjoittaa.
Ja ihan tavallinen duunari olen, en äänestä Kokoomusta... ;)
joka ilmotti kaikki liikkeensä välilaskupaikkoineen, hotelleineen ja nyt viimeisimmät olivat infot että hän on malesiassa kota kinabalu vuoren juurella ja seuraavassa kertoi olevansa puolessa välissä patikointimatkaa. Nyt ei ole kuulunut joten joko siellä ei ole kenttää tai sitten jalka on livennyt polulta tekstailun tai päivityksen lomassa..
joku hienompi matkaguru, jonka reportaaseja FB-piiri aina henkeään pidätellen odottaa. :P
joka ilmotti kaikki liikkeensä välilaskupaikkoineen, hotelleineen ja nyt viimeisimmät olivat infot että hän on malesiassa kota kinabalu vuoren juurella ja seuraavassa kertoi olevansa puolessa välissä patikointimatkaa. Nyt ei ole kuulunut joten joko siellä ei ole kenttää tai sitten jalka on livennyt polulta tekstailun tai päivityksen lomassa..
Turhautunut? Sosiaalinen? Kulisseja ylläpitävä?