Alektum perintäfirma, sanooko mitään? Sain jo
toimiston aukioloajan jälkeen puhelun sieltä, puhelin oli äänettömällä ja kun soitin takaisin, automaatti vastasi (oli mennyt jo pulju kiinni).
Mitään laskua / perintäkirjettä ei ole tullut ko.paikasta kotiin, pelkkä soitto.
Paniikissa kävin lukemassa netistä vähän, että olisivat ihan outoja ikivanhoja laskuja ja olemattomiakin karhuamassa. En keksi, mikä lasku olisi myöhässä. Eikö yleensä tule kotiinkin ensin perintäkirje?
Tietääkö joku, mitkä firmat käyttävät perinnässä tätä Alektumia?
Kommentit (8)
Sama juttu täällä. Tänään soittivat neljä kertaa, alkaa mennä jo häirinnäksi. Luin että perisivät aiheettomia laskuja? Onko kukaan vastannut näihin soittoihin?
Tämä kyseinen firma on temmeltänyt jo vuosia tekaistuilla laskuilla. Ovat todella härskejä. Kävin vaimoni siskon laskut läpi kolmelta vuodelta, eikä ollut yhtään tähän heidän perittävään mitään viitettä, mutta 10 päivää hänen kuolemansa jälkeen lähettivät yli 600 euron laskun jospa perikunta ei sitä huomaisi vaan maksaisi sen.
Täältä lisätietoja http://www.kkv.fi/Ajankohtaista/Tiedotteet/2015/22.10.2015-toimintaohje…
Rektum perintätoimisto, sanooko mitään.
(rektum - Peräsuoli, etymologinen alkuperä latinan sanassa "rectum".)
Koskaan, IKINÄ, en ole saanut niin huonoa asiakaspalvelua kun tällä viikolla pariin otteeseen kyseisen firman kanssa asioidessani. Olin sitten yhteydessä alkuperäiseen velkojaan ja sain asiani sovittua ongelmitta. Pistää ihmettelemään miksi mikään firma käyttää tällaista yhteistyökumppania.
Aloin googlailemaan muiden kokemuksia kun itse sain niin kummallisen yhteydenoton tällä viikolla. Olin siis jättänyt yhteydenottopyynnön, koska en päässyt kirjautumaan heidän nettisivuilleen laskuja maksamaan. Soittivatkin klo 13 aikaan seuraavana päivänä. Muiden laskujen osalta asia oli ihan ok mutta yhdestä olisin halunnut puhua firman esimiehen kanssa, koska tapausta oli jo palloteltu eestaas monta kertaa ja halusin sille jo vihdoin päätöksen. Painotan, että olin todellakin asiallinen ja pyysin ylempää tahoa ihan kohteliaasti luuriin. Henkilö langanpäässä naurahti ja sanoi että "enpä kuule usko että se sun kysymyksiin osaa vastata!". Ööööh, okei? Kukas osaisi? Noh, pyysin kuitenkin soittaman mulle takaisin. Muut laskut maksan kyllä. Ei ole puhelin vielä soinut.
Kaikelta tällaiselta välttyy, kun ei koskaan tilaa mistään mitään eikä osta laskulle, vaan ostaa kaiken kaupasta käteisellä.
Huijattavia huijataan
Vierailija kirjoitti:
Kaikelta tällaiselta välttyy, kun ei koskaan tilaa mistään mitään eikä osta laskulle, vaan ostaa kaiken kaupasta käteisellä.
Huijattavia huijataan
Paitsi että nähtävästi laskuja oli lähetelty myös ihmisille jotka eivät olleet mitään ostaneet, joten sinäkin olisit voinut hyvin saada kirjeen.
Nostan. Tämä pulju on soitellut minulle iltaisin jo muutaman viikon ajan. En todellakaan vastaa. En ole saanut yhtä ainutta perintäkirjettä heiltä, eikä kyllä pitäisi olla aihettakaan. Onko muilla kokemuksia? Mitä varten soittelevat iltaisin?