Onko muita, jotka ostaa kukkia joka viikko?
Minä siis ostan itselleni keittiönpöydälle kimpun joka viikko. Tiedän, kallista jonkun mielestä, mutta jotku polttaa tupakkia askin päivässä. Siihen nähden hyvin halpaa
Olen siis entinen tupakoitsija itsekin. Ihania kukkia!
Kommentit (7)
Pidän kukista paljon. Opin ostamaan kukkia, kun asuin vuoden floristiopiskelijan kanssa samassa solussa. Hänellä oli tapana perjantaina tuoda iso kimppu kukkia ja leipoa. Jotenkin siitä vaan tuli hyvä fiilis, kun koti oli siisti ja pöydällä kukkia ja kynttilöitä.
Kun lapset syntyivät, kukkien ostelu jäi koska maljakko vaan ei pysynyt ehjänä ja pystyssä. Jonain päivänä lapset ovat kasvaneet, ja minä alan taas ostella kukkia itselleni.
vietän keittiössä aika vähän aikaa.
ruusuja oli ennen jo alkanutta tulppaanikautta. eikä täällä ulkomailla onneks kukat maksa paljon paskaakaan.
esim. 30 tulipaaniaa 6,50 €
mutta aika usein, sanotaanko 30 kertaa vuodessa:)
Kun on tulppaanikausi, on pakko ostaa tulppaanikimppu viikossa, joskus 2-3 kimppua.
Joskus mulla on olkkarissa 2 kimppua ja vielä makuuhuoneessa yksi.
Mulla menee kukkasiin normikuukautena ehkä jotain 20-30 euroa, mielestäni ei ole paljon, jos sen jakaa per viikko.
En osta sidottuja kimppuja, vaan jos ostan kukkakaupasta, valitsen itse leikkokukkia esim 12 eurolla ja sitten kotona laitan maljakkoon itse.
En kyllä joka viikko, mutta usein. Nyt kun saa ihania tulppaaneja, niin ostan joka viikko!
Varsinkin on ollut tapana palkita itseäni viikkosiivouksesta.
kun palkkasin niin hyvä siivoojan meille :)
Tai mies. Aina on leikkokukkia kotona.