Mitä teit silloin kun olit 25v?
Kommentit (15)
ja katselin lähietäisyydeltä, kun kaksoistornit tulla rymisivät alas. Sen jälkeen valmistuin yliopistosta.
erosin aviomiehestäni ja jäin 3-vuotiaan lapsen yksinhuoltajaksi.
Olin sinkku, töissä. Selvittelin perinnönjakoa ja minusta tuli siskon edunvalvoja.
opiskelin toista vuotta yliopistossa. Hyviä aikoja olivat :)
lapsen isä oli kuollut jo vuosia aiemmin. Äitini vakava parantumaton sairaus varjosti arkeamme.
Olin työttömänä. Aika vaikea vuosi.
muuten äippälomalla, mukava vuosi siis. Opinnot vielä vähän kesken.
ja aloittelin työuraani. Kaikki viikonloput kuluivat rokkibaareissa.
Toisin on nykyään ja hyvä niin :D
jäin äitiyslomalle ja jatkoin opintojani, kun tämä kolmas vauva oli 6-kuinen. Olin lopen uupunut, väsynyt, suoritin elämää ja yritin kasvattaa lapset hengissä Täydellisenä Äitinä. Tähtäsin vain valmistumiseen, että saisin töitä.
mieheen joka ei halunnut olla mun ja jota edelleen ikävöin.
ja sain vakkaripaikan koulutustani vastaavassa työssä.
Elin hyvässä avioliitossa, jossa siis edelleen olen. Saimme kolmannen ja viimeisen lapsemme. Pääsin yliopistoon sisään. Elettiin aika niukasti, mutta rahaa oli kyllä kaikkeen tarpeelliseen.
väkivaltaisesta suhteesta, ostin melkein saman tein ensimmäisen omistusasuntoni. Opiskelin yliopistossa, tein töitä siinä ohella ja olin sinkkuna. Syksyllä aloitin seurustelemaan "laastarisuhteessa" joka ei kestänyt sitten vuotta kauempaa. Sopivasti biletystä, deittailua, ulkomailla reissailua - aika paljon tuohon vuoteen mahtui.
hautasin monta läheistä, valmistuin, sain viran, muutimme takaisin kotikonnuille. Oli raskain vuosi elämästä tuo 25-vuotiaana eletty.
luullakseni se oli sillon, kun olin kavereiden kanssa ulkona, ja join tequilaa. 80% tuntui seuraavana päivänäkin kun olis huumeessa. 25 v-symttäreilläni.