Sanokaa yksikin hyvä syy miksi siivota?
Siivosin lasten päiväunien aikaan hullun vimmalla ja tää kämppä on taas ihan saman näköinen!
Kannattiko tuhlata se kaksi tuntia siihen että hikoilee ja pinnistelee. Paremman mielen olisin saanut jos olisin vaikka vain makonut sohvalla...
Kommentit (4)
Mä hikoilen ja raadan miellyttääkseni mahdollisia nirppanokkaisia yllätysvieraita ja kun oon päässyt loppuun, pitää aloittaa alusta. Mulle itselleni on paskan hailee millaista täällä on, mä haluaisin vaan maata romaani kourassa sohvalla syömässä karkkeja enkä vilkastakaan ympärilleni!
Opeta ne lapset keräämään romusa,ja esim.se että ei leluja hajoteta joka paikkaan,näin pysyy paremmin paikat järjestyksessä!Entinen naapurini antoi lapsien kaivaa kukkapurkit,heitellä roskat lattialle ym.kauheaa sikailua!niillä ei voi ees kenkii ottaa pois!tämä vain esimerkkinä!
Aiheuttavat sitten hengityselinoireita ym. ja kertyvät elimistöön helpommin. Tästä oli juttua mm. Pallo haltuun -ohjelman kemikaalitestijutussa.
Toinen asia: mua ällöttää ajatuskin, että meidän tai lasten sängyssä elelee tuhansia tai jopa miljoonia pölypunkkeja...
Kyllä meilläkin sekaista on, mutta yleensä melko puhdasta ja pölytöntä, em. syistä.
No, itestäkin välillä tuntuu että ihan hullun hommaa koko siivous, tosiaan parin tunnin päästä siivouksesta on sama kaaos kuin aloittaessa.