Voimaantumismatkoja ja muuta schaibaa..
"Energiat ovat tihentyneet alkavaan vuoteen todella voimakkaasti. Se saatta aiheuttaa erilaisia tuntemuksia niin kehossa kuin energiatasolla. Kehosta on nyt hyvä pitää todellakin huolta, tarkastella uudelleen, mitä syö. Valitsee ravintotiheää ruokaa, jättää pois kaikki, mikä on keinotekoista. Se ei tarkoita sitä, että pitää kertaheitolla kaikki laittaa uusiksi ja muuttaa koko ruokavalio toiseen. Tämä muutos tapahtuu pikkuhiljaa omaa kehoaan kuunnellen ja kunnioittaen. Olemme vanhan energian aikana kohdelleet kehoamme todella rankalla tavalla. Sen on jokainen varmasti huomannu omalla kohdallaan. Nyt on aika hyvin, hyvin lempeästi lähteä kuuntelemaan, mitä minä oikeasti haluan.
Sama pätee myös omaan henkiseen kehitykseen. Olla armollinen itselleen, lempeän rakastava kaikilla elämän tasoilla.
Kunnioita itseäsi, rakasta ja kohtele lempeästi. Sillä tavalla tämä muutoksen energia integroituu parhaiten ja saavutat sisäisen tasapainon.
Egyptissä paneudumme näihin elämän tasoihin, meditoimme, rauhoitumme jokainen itsessään. Jokainen saa olla omassa tilassaan juuri sellaisena - täydellisenä, kuin oikeasti on. Ryhmämme muotoutuu juuri niistä energioista, jotka parhaalla ja korkeimmalla tasolla palvelevat sekä Egyptiä maana ja kansakuntana kuin jokaista matkalaista.
Enkeliterveisin
N.N.
Tällaista ihmiset ilmeisesti elämältään nykyään haluavat..
* Tukehtuu epävoimaantumiseen ja mustiin enkeleihin *
Kommentit (3)
ja nämä voimaantuneet alkavat itse vetää voimaantumiskursseja muille ja voimaantumisen kierre on valmis.. siis kukaan ei tee enää oikeita töitä, kun kaikki vaan auttavat toisia voimaantumaan ja lepäämään omassa täydellisyydessään
Saadaan uusia työpaikkoja.
Voma sinulle.
ja nämä voimaantuneet alkavat itse vetää voimaantumiskursseja muille ja voimaantumisen kierre on valmis.. siis kukaan ei tee enää oikeita töitä, kun kaikki vaan auttavat toisia voimaantumaan ja lepäämään omassa täydellisyydessään