Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheltä kysyin alapäästäni ja vastaus oli ok, mutta jumppa ois kai aloitettava :D

Vierailija
21.01.2013 |

Eli sain vastaukseksi, että noin 4-5cm on kireempää osuutta ja sitten sisältä ontto :O Eli voinko siis lantiopohjalihaksia jumppaamalla saada tämän onton osuuden katoamaan? Vai en ymmärtänyt miten voi olla joku ontto osio :D Olen jumpannut kyllä mutta ei ole ollut mitään kulia yms. Viimeviikolla täällä oli ketjua asiasta niin jäin vaan itse pohtimaan että mikä mahtaa olla oman alapään laita. Alatie synnytys on yksi takana. Virtsa ei karkaile yms. Mutta mistä niitä aqua jotain saikaan ostettua mihin sai painojakin laitettua. Mulla alkais nyt treenit :P Mies on kyllä kuulema tyytyväinen, mutta minä en halua olla mikään ontto :D

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites alapääkarvat?

Vierailija
2/4 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pien kalu miehelläs jos ei osu tappiin asti :O

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy gynekologilta. Jos se on rakenteessa, siihen ei jumppa auta? Onko synnytys muuttanut jotakin, revennyt. Mitä näissä tilanteissa muut ovat tehneet suomessa? Vai onko miehellä ohut vain, kuten monilla suomalaisilla miehillä voi olla?

Vierailija
4/4 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siellä naisen emättimessä kuuluukin olla se "ontto" kohta, joka vieläpä kiihottuessa saattaa laajeta (vrt. miehen tuntemus).

Ei se sieltä jumppaamalla lähde :)

Miksette naiset tutustu itseenne??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan