Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Likaisen hellan puhdistus

Vierailija
20.01.2013 |

Hellassa todell pinttynyttä likaa edellisen asukkaan jäljiltä. Lika siis tummaa palanutta likaa hellan vaaleassa osassa levyjen ympärillä, ei itse levyssä. Millä ihmeellä saan pois. Likaa on yhden levyn ympärillä ainakin sellainen sentin levyinen raita.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokasoodaa ripottele runsaasti ja sitten hinkkaamaan. TOIMII!

Vierailija
2/10 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kostuta palasokeria ja ala hinkkaamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emalipintoja voi puhdistaa käsitiskiaineella ja vedellä tai poista tahrat emalista ruokasoodan ja vetyperoksidin (vain muutama tippa) seoksella. Levitä pinnalle, anna vaikuttaa ja huuhdo hyvin. Käytä pehmeää sientä tai sieniliinaa puhdistukseen. Jos tahrat ovat pinttyneet anna puhdistusaineen vaikuttaa puolisen tuntia ja pyyhi vasta sitten.

Elä käytä karkeita hiovia harjoja tai sieniä.

Vierailija
4/10 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se hioo pinnan rikki ja sitten se on entinen. Noit avoi käyttää siihen itse levyyn, mutta ei missään tapauksessa emaliin!! APUA mit?2 ohjeita, pilaat sen emalin lopullisesti.

Vierailija
5/10 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka pinttyneitä keittolevyjä voikin hangata karkeilla työvälineillä emalipinnoille ne eivät sovi.

Sekoita keskenään booraksia ja sitruunamehua.

Vierailija
6/10 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh kyseessä on siis tällainen hella kuin kuvassa.

https://www.mustaporssi.fi/productresources/pic1_big/123538.jpg

ja kyse nimenomaan tuosta valkoisesta pinnasta. siihen on jotenkin pinttynyt likaa joka ei millään irtoa.

Vierailija
7/10 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse olen täysin holtiton eli Tolua, paljon ja monta kertaa. Normaalikaupasta saa sellaista keittiöön tarkoitettua tolua. Itselläni oli viiden vuoden liat kun oli sairautta tässä välissä.

Hienovaraiset mummon opit palasokerista ja ruokasoodasta on ihan kivoja, mutta Tolulla asiat lähtee varmimmin.

Vierailija
8/10 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja höpsis, taikasieni ei todellakaan hio emalipintaa rikki.

Vierailija
9/10 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä yksi siivouskerta kuluta emalia puhki.

Vierailija
10/10 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt ainakin 5 vuotta ja taivas ei ole pudonnut. Varmaan sadassa vuodessa alkaisi tulla jo ongelmia;-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi