Suomen Surkein kuski Nona: VOI LUOJA!
Katsoin just molemmat jaksot ko. ohjelmasta ja pitää kyllä sanoa että ei voi tuolla nuorella neidolla olla kaikki ihan kotona / kohdallaan. Eihän se tee muuta kun hihitä ja naura ja nostaa käsiään !
Kaameeta katsottavaa.
Kommentit (11)
inssit pitäisi saada vastuuseen, kuka hullu niille on kortin myöntänyt.
Hauska ohjelmahan se on. Ja sitten mä olen aivan ihastunut yhteen apukuskiin. Oliskohan ollut Sarahin.
Noonahan on ihana nainen just sopivan höpsö ja iloinen!Tiukkapiposia valittaja-akkoja on Suomi täynnä!
[quote author="Vierailija" time="27.02.2013 klo 17:42"]
Noonahan on ihana nainen just sopivan höpsö ja iloinen!
[/quote]
Kunnes mokaa oikein rankasti liikenteessä ja tappaa jonkun ulkopuolisen ja tapahtumien kulkuun syyttömän. Silloinkin varmaan hihittää älyttömästi ja sanoo "vittu, hupsis" ja nostaa kädet ylös.
En voi ymmärtää, kuka senkin inssiajon on korkeintaan pari vuotta sitten hyväksynyt. Oliko mahdollisesti joku Nonan isin ja äitsylin hyväkin tuttu?
vois kyllä olla jonkun sortin oppimis/keskittymishäiriö, jos tosiaan oikea ja vasen ja metri ym. tuottavat tuollaisia vaikeuksia. Mutta mun mielestä ihanan sympaattinen muuten.
Kun noita kuskeja ja niiden taitoja yleensäkin kauhistellaan siihen sävyyn, että kun tuollaisia on liikenteessä, niin pitää muistaa, että suuri osa noista ajaa hyvin vähän ja vain tuttuja reittejä, missä minimoivat riskit joutua hankaliin tilanteisiin.
Mun mielestä on ihan sympaattinen, mutta ärsyttää se että se ei jotenkin tunnu kuuntelevan palautetta, nauraa ja hihittää vaan. Välillä tuntuu, että se teeskentelee, eikä ole oikeasti niin huono.
et saattaa esittää. Oikeastaan toivon niin.
Joka tapauksessa tietysti tekee itselleen hallaa.
Kyseenalaista kunniaa
Nona on ihan paras!! Mahtava persoona, ihana tomppeli. En tosin kyllä ehkä Nonan auton kyytiin lähtis. :D
Kuulostaa tavalliselta naiselta:
http://www.taloussanomat.fi/autot/2013/01/10/yllattava-tutkimus-naiset-…