Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein käytte ruokakaupassa?

Vierailija
20.01.2013 |

Paljon ruokalasku? perheen koko?

Meillä käydään noin kerran viikossa kunnolla, joskus käymme vielä toisen kerran täydentämässä eli ostamassa maidot + hedelmät. Rahaa menee n. 120€/vko ja 2 aikuista + 1 lapsi.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

3-4 kertaa ja ostetaan mihin on varaa ja välttämättä tarvitaan, en laske.

Hyödynnän -30% tuotteet.

Vierailija
2/7 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

3-4 kertaa ja ostetaan mihin on varaa ja välttämättä tarvitaan, en laske.

Hyödynnän -30% tuotteet.

Onko yleistäkin tietää perheensä kuukausittainen "ruokalasku"? Sen tietenkin tiedän minkä verran tililtä suurin piirtein kuukaudessa katoaa, mutta rahaa menee niin moneen muuhunkin asiaan kuin ruokaan etten tosiaan tiedä mikä on "ruokalaskun" osuus.

Tämä tuntui olevan pankin tädille tosi suuri ongelma kun menin pyytämään lainatarjousta, enkä osannut vastata tähän ruokalaskukysymykseen... Sitä ruokalaskun koon tunnistamisen tärkeyttä ja mun vastuuttomuuttani raha-asioissa se huokaili ja jankutti niin kauan että emme ehtineet edes siihen osaan keskustelua jossa hän olisi kysynyt kk-tuloni, kun mun oli pakko lähteä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaa menee ehkä 200 e/kk. Meitä on 2-3 syöjää.

Vierailija
4/7 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasku n. 60e/vko, 1 aikuinen + 1 koulupoika

Vierailija
5/7 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

perheessä vain yksi jäsen eli minä.

ruokalasku n. 400-450e/kk, sisältäen hygienia/talous/kissaruokajutut.

Vierailija
6/7 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon ruokalasku? perheen koko? Meillä käydään noin kerran viikossa kunnolla, joskus käymme vielä toisen kerran täydentämässä eli ostamassa maidot + hedelmät. Rahaa menee n. 120€/vko ja 2 aikuista + 1 lapsi.

käydään se 2 kertaa viikossa kaupassa ja se toinen kerta on just tyyliin maitoa ym. Meillä myös 3asukkia ja kissa:)

Vierailija
7/7 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran tai kaksi viikossa. Perheessä minä ja avokki, ostamme itse ruokamme (minä olen vegaani ja mies vetelee roiskeläppiä, ei siis liikaa yhteistä syötävää)..

Kuukausittainen ruokalaskuni on alle 100e, en tiedä tarkkaa lukemaa mutta kuitenkin sen verran kuin opintotuesta jää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan