Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen äiti antaa lastensa elää tällaisessa ympäristössä?!?

Vierailija
19.01.2013 |

http://www.hymy.fi/tasta-puhutaan/huh-poliisiraportteja-laakarintodistu…

Puhumattakaan siitä millainen isä tekee tuollaista.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ei ole kyse äidiydestä, tai kuka antaa asua, elämä näyttää melko mustavalkoiselta, kun on vara jo kysymyksellä syyllistää äitiä tässä asiassa. Kun psykopaatin kynsiin tai paremminkin valtaan ja nyrkin alle jää, siellä ei ole tilaa edes hengittää. Voin sanoa kokemuksella, että sana helvetti on juuri sitä, mitä tuollainen elämä on ja mies itse saatana.

Vierailija
2/6 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

on uskaltanut moneen otteeseen soittaa poliisia paikalle ja antaa pahoinpitelyistä lausuntoja niin ihmettelen syvästi MIKSI ei ole pystynyt lähteä lopullisesti, kun on kerran ollut turvakodissakin saakka.

Meidän kotona ei koskaan soiteltu poliisia ja mustelmat osasi isä tehdä aina jonnekkin muualle kuin naamaan ja äiti peitteli kaiken väkivallan parhaansa mukaan. Sisarukseni vein sängyn alle piiloon odottamaan, että tilanne rauhoittuu ja äiti painotti meille aina että "KOTIASIOISTA EI SITTEN PUHUTA KENELLEKKÄÄN"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

takaa, kun koko kansan luettavaksi tuodaan jotain raportteja pahoinpitelystä? Eiköhän se ole lähipiirille ilman todisteluakin jo tullut selväksi.

Säälittää lapset edelleen. Heidän kurjaa lapsuuttaan ainavain retostellaan ja piinataan sillä.

Vierailija
4/6 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ajan tappele lapsistaa. Puhumattakaan siitä että joku seuraava haksahtaisi taunoon.

Vierailija
5/6 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

on terapeuttista.kun itse erosin halusin vihdoin sanoa ääneen sen mitä kaikkea en suhteen aikana uskaltanut edes kunnolla ajatella. lisäksi tajusin, että vain puhumalla rehellisesti ääneen nämä asiat, saan ehkä jonkun toisen lähtemään huonosta suhteesta. Silloin suhteessa ollessani koin olevani niin yksin, en uskonut että mua kukaan ymmärtää, kenelläkään ei voi olla tällaista, ja syyllistin itseäni. Mitä useampi uskaltaa avata suunsa, sen helpompi on auttaa niitä jotka kärsivät ja miettivät lähtöä.

Vierailija
6/6 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ei ole kyse äidiydestä, tai kuka antaa asua, elämä näyttää melko mustavalkoiselta, kun on vara jo kysymyksellä syyllistää äitiä tässä asiassa. Kun psykopaatin kynsiin tai paremminkin valtaan ja nyrkin alle jää, siellä ei ole tilaa edes hengittää. Voin sanoa kokemuksella, että sana helvetti on juuri sitä, mitä tuollainen elämä on ja mies itse saatana.

ennen kuin meni tämän kanssa naimisiin ja teki lapsia. Luulisi että jso ei osaa itseään pelastaa, niin tajuaisi sentään olla tekemättä lapsia tuollaiseen tilanteeseen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi