Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistähän kaupasta löytyisi " nuppipalapelejä" ilman nuppeja?

06.12.2005 |

Siis esim. tällaisia kuin nuo kaksi ensimmäistä:

http://www.lelumaa.fi/index.html?n=1303&Palapelit%20alle%2010%20palaa#

No tuollahan on, mutta ajattelin, jos joku olisi nähnyt kaupassa, kun tuolta tilatessa menee pientoimituslisä alle 50 ostoksissa, ja parille palapelille tulee siten aika paljon lisähintaa. Nettikauppojakin saa vinkata! Mytoys.de:stä tilasin muun sälän ohessa yhden, mutta sielläkään ei useampaa erilaista ollut.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni joitan näin joskus Stockmannilla. Ja meillä on yksi sellainen puinen palapeli ilman nuppeja,jossa paloille oman muotoisensa kolot, mutta jossa palat jäävät vähän koholleen (eli pohjalevy ei ole ihan niin paksu kuin palat). Ja se on ostettu joskus Tiimarista tai VapaaValinnasta, en nyt muista kummasta.

Vierailija
2/5 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ainakin ilman nuppeja olevat puiset palapelit ostettu tarjoustalosta ja hintakin taisi olla 2,50e jos en ihan väärin muista. Aiheena meillä on: palomiehet ja autot, maatila ja eläimet. Yhdessä palapelissä n: 10 palaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin sellaisia tänään, ja hinta oli ainakin alle 4e, en muista tarkasti..oli useampi malli, itse taas kaipasin nupillisia palapelejä. :)

Vierailija
4/5 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin kysynyt vähän asian vierestä mutta kun olet tilannut tuolta mytoys:ta niin paljonko siinä on postituskulut?

Ja kauanko on kestänyt kun tuotteet on tullut kotiin tilauksesta kiitos!

Vierailija
5/5 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postikulut ovat, öh, 15-17 euroa Suomeen (kiinteä hinta), jotain tuollaista, eli aika paljon (ja minä purnaan mielessäni lelumaa.fi:n 7 euron pientoimituslisästä... ;), mutta siellä on ihan kivoja alennuksia, joten ainakin jos enemmän tilaa, voi pikkuisen säästää Suomen hintoihin verrattuna. Itse olen tilannut duploja, Little Peoplea, palapelejä ja jotain vaatetta. Toimitus ei mikään supernopea ole. Nyt odottelen juuri pakettia, mutta kesällä, kun viimeksi tilasin, meni muistaakseni reilu pari viikkoa. Mitään valittamista ei tuosta putiikista ole.

Täytyykin käydä Tarjoustalossa katsomassa valikoimaa. Olen kiertänyt Stockan, Sokoksen, Anttilan, BR:n ja ties minkä, mutta kaikkialla tuntuu olevan vain nuppipalapelejä tai sitten niitä, joissa kootaan jo kuvaa.