Seksikäs hajusvesi, jota voin käyttää töissä?
Kommentit (11)
tuoksu sen mukaan mikä itseäsi miellyttää. Jos sinä ja se mies olette yhteensopivia niin luultavasti sinun valitsema tuoksukin toimii myös hänen nenään. Jos taas joku ihan eri tyylinen ihminen täältä neuvoo sulle oman tuoksunsa niin se voi olla ihan väärä hurmaamaan se mies.
itse tykästyin viimeksi Versacen Bright Crystaliin
itse tunnen itseni seksikkäimmäksi kun hajuvetenä on Gaultierin Classique, se jossa on se naisfiguuri.
Pretty Hot.
Jos ei muuta, niin kiva nimi ;)
kun mulla oli töissä hajuvettä.
Joo, totta tämä on.. vuodeosasto eteläisessä suomessa.
Ehdin olla tuolla töissä kaksi viikkoa
hajuvesien kanssa. Kun on joku luonnollinen, mieto tuoksu ehkä hoitoaineesta tai jostain muusta, niin se vetoaa paljon enemmän kuin se, että käytävä löyhkää vielä 5 minuutin päästäkin.
ja puhtaan oloinen, seksystä en tiedä.
kun olen unohtanut laittaa hajuvettä, miehet istuu bussissa aina mun viereen vaikka olisi muualla miten paljon tyhjää. Eli luulen naturellituoksusi toimivan parhaiten. Jos kuitenkin jotain haluat, ota jotain missä on myskiä.
Feromoneja. Niitä on naisille ja mihille omansa.
tuoksu sen mukaan mikä itseäsi miellyttää. Jos sinä ja se mies olette yhteensopivia niin luultavasti sinun valitsema tuoksukin toimii myös hänen nenään. Jos taas joku ihan eri tyylinen ihminen täältä neuvoo sulle oman tuoksunsa niin se voi olla ihan väärä hurmaamaan se mies.