Onko kukaan hankkinut nomo-farkkuja (tai niitä mittatilausfarkkuja?)
Hinta ei ole päätä huimaava kun vertaa esim. mihin vaan merkkifarrkuihin, mutta mietin vaan, että kannattaako? Onko ne muka niin hyvät???????
Kommentit (4)
Okei... Ei kuulosta kovin hyvältä. Mun ongelma on maha. Lapsesta jäi ihan järkyttävä maha ja sen takia enää yhdetkään mun vanhat farkut ei istu. Ajattelin, että poistuisiko se ongelma näillä housuilla, mutta ei välttämättä. Parempi ostaa vaan jotkut äitiysfarkut niin ei purista :D
Okei... Ei kuulosta kovin hyvältä. Mun ongelma on maha. Lapsesta jäi ihan järkyttävä maha ja sen takia enää yhdetkään mun vanhat farkut ei istu. Ajattelin, että poistuisiko se ongelma näillä housuilla, mutta ei välttämättä. Parempi ostaa vaan jotkut äitiysfarkut niin ei purista :D
mä tykkään eniten NYDJ-farkuista. Ne litistävät mahan litteämmäksi ja nostavat takapuoltakin huomattavasti :)
Nomo tosiaan ei muotoile vaan yrittää myötäillä täysin sun omia kropanmuotoja, eli jos paha pömpöttää niin siihen mittatilausfarkkuun tehdään pömppövatsalle oma laajennus. Ne ei siis todella purista, mutta eivät myös saa mahaa näyttämään litteämmältä. Jos haluaa mukavat farkut niin Nomot jees, jos haluaa muotoilevat ja hyvännäköiset, ehkä jotkut muut kumminkin.
t. 2
oli aiemmin ketju nomoista...tainnut kukaan olla tyytyväinen.
Itse asiassa ainakin jos ei ole täydellinen kroppa, niin on huono idea tehdä juuri oman kropan malliset farkut. Parempi on muotoileva, sopivista kohdista tiukka. Nomot on kyllä mukavat päältä mutta näyttävät tällaisella jo ikääntyvällä roikkuperseellä pahoilta.