Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valonpilkahdus ensimmäin vuoteen

Vierailija
17.01.2013 |

maanantaina ammatinvalinta psykologi...

10 vuotta hoitotyötä takana, enää en kestänyt.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ellei sulla sitten ole suunnilleen lääkärinlausuntoa että pää ei kestä kyseisiä töitä. Muussa tapauksessa sulle sanotaan, että sulla on ammatti jossa töitä riittää, etsi alan sisältä mieluisampi työpaikka/tehtävä.

Vierailija
2/4 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ellei sulla sitten ole suunnilleen lääkärinlausuntoa että pää ei kestä kyseisiä töitä. Muussa tapauksessa sulle sanotaan, että sulla on ammatti jossa töitä riittää, etsi alan sisältä mieluisampi työpaikka/tehtävä.

ohjata ihmistä siinä, minkä alan töitä kannattaisi lähteä etsimään/ opiskelemaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle työkkärin psykologi sanoi useamman vuoden kestäneen työttömyyden jälkeen 90-luvulla, ettei minun kannata ajatella kouluttautumista uuddelle alalle, koska "silloinhan jos hankittu koulutus menee hukkaan".

Älyttömin ikinä kuulemani kommentti. Eikä suositellut minua millekään kurssille, josta olisi voinut työllistyä, koska minulla oli akateeminen tutkinto.

Olisin ilomielin mennyt vaikka sähköalan peruskurssille, siltä olisi saanut töitä.

Vierailija
4/4 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle työkkärin psykologi sanoi useamman vuoden kestäneen työttömyyden jälkeen 90-luvulla, ettei minun kannata ajatella kouluttautumista uuddelle alalle, koska "silloinhan jos hankittu koulutus menee hukkaan".

Älyttömin ikinä kuulemani kommentti. Eikä suositellut minua millekään kurssille, josta olisi voinut työllistyä, koska minulla oli akateeminen tutkinto.

Olisin ilomielin mennyt vaikka sähköalan peruskurssille, siltä olisi saanut töitä.

ihminen ja luulen, että nykyaikana ovat kouluttejua hommaan:) olen kuullut ihmisiltä positiivisia kokemuksia. Toivotaan, että ap. saa avun. Eihän ne mitään ihmeidentekijöitä ole, mutta varmasti ihan hyvä käynti:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän