Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nesteenpoistajat - kokemuksia?

Vierailija
17.01.2013 |

Tulipa viikko sitten ahmittua ½ kg salmiakkia muutaman päivän sisällä. Paino nousi 2,5 kg, eikä ole vieläkään pudonnut. Olo on turvonnut ja naama näyttää pöhöttyneeltä, joten tuskinpa olen lihonut, mutta taitaa olla nestettä jämähtänyt kroppaan.

Kertokaapa, toimivatko nuo luontaistuotekauppojen myymät nesteenpoistajat? Onko joku merkki erityisen hyväksi todettu?

Ja kyllä. Salmiakin syönti saa nyt loppua...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

SEllaista mä olen ostanut ihan lähimarketin luontaistuotehyllystä ja muutamassa päivässä ottamalla sitä 2 tablettia päivässä saan nestepöhön pois. Minä käytän tuota aina viikko ennen menkkoja koska mulla PMS-oireisiin kuuluu valtava turvotus.

Vierailija
2/3 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään apua noista luontaistuote tms nesteenpoistajista.

Hain lääkäriltä reseptin Hydrex semi nesteenpoistolääkkeeseen, joita syön silloin kun turvotus on pahinta, mm. menkkojen aikaan.

Jos mä söisin pussillisen karkkia, voin sanoa että keräisin nestettä niin että paino nousisi vähintää sen 2 kg. Sokeri/suola turvottaa mua niin tajuttomasti, ettei mitään järkeä. Sipseista saan vaan haaveilla, sillä aamulla on naama niin turvoksissa jos illal syön edes muutaman, että ei töihin kehtais mennä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää varmaan lähteä liikeelle tuolla Salt Balansilla, ja jos ei auta, niin sitten kääntyä lääkärin puoleen.

Hassua vaan, kun nuorempana sain syödä ihan niin paljon suolaa, salmiakkia yms. kuin vain sieti (ja paljon söinkin), eikä ikinä tullut mitään turvotuksia, eikä paino muutenkaan noussut. Nyt ikää jo 40 v ja tuo salmiakin ahmimisepisodi oli ensimmäinen muutamaan vuoteen, ja hups, näinpä sain todeta, että eipä enää neste poistukaan.

Ap