Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaana oleva ystävä koittaa hyötyä minusta, mitä tehdä?

Vierailija
16.01.2013 |

Minulla ei ole lapsia, ystävälläni on tulossa esikoinen. Soittaa nykyään vain kun ei ole muutakaan tekemistä tai tarvitsee palvelusta. Marisee raskausvaivoistaan ja haluaa että autan kantamuksissa. Olen alkanut kyllästyä. Ainoa, mikä häntä kiinnostaa on, olenko saanut HÄNRN babyshower-juhlien järjestämistä vietyä eteenpäin. Suorastaan tivaa ja intoilee että minä järjestän hänelleä MAHTAVAT kutsut. Tiedän, mitä lupauduin...

Pahinta tässä on, että lupauduin kummiksikin jo raskauden alkumetreillä ENNEN kuin ystävästäni tuli tällainen hyötyjä.

Lupauduin molempiin, koska en edes oikeen tiennyt mitä kummius tai babyshowerit on. Nyt olen alkanut katua. Ovatko kaikki raskaana olevat tällaisia?

Mitä voin tehdä? Järjestää juhlat joista ystävä odottaa suurta spektaakkelia ja olla kummi ilman mielenkiintoa ja vaikka koen itseni poljetuksi? Vai kieltäytyä molemmista ja luultavasti sinetöidä suhteeni tähän henkilöön? Olemme lapsuudenystäviä, en haluaisi olla ilkeä...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskin kaverisi mitenkään erityisesti ajattelee yrittää hyötyä vaan susta. musta sun kannattaisi puhua kaverin kanssa ja sanoa miltä susta tuntuu ja että olisi mukava jos hän raskaudestaan huolimatta keskittyisi myös teidän ystävyyssuhteen ylläpitoon.

Vierailija
2/3 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä pääset vuosien piinasta ja rahanmenosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kummius on isompi asia. Älä rupea kummiksi, jos tuntuu tuolta. Tuli jo luvattua, vaikea varmasti ottaa asia puheeksi ja pyörtäää jo tehty päätös, mutta pienempi paha se on kuin vuosikausien kummisuhde.

Ei sun tarvitse ilkeä olla, mutta pysy tiukasti kannassasi. Sano esim. että et ole valmis ottamaan vastuuta tai ettet tarkemmin ajatellen halua ottaa uskonnollista tehtävää, koska et itse ole hengellinen tms. En tiedä, onko sulla muita kummilapsia ja tietääkö ystäväsi niistä, mutta sovella jotain.

Ja toivottavasti ystäväsi ei lue tätä ketjua ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä