Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei vaimolle käy tämäkään

Vierailija
16.01.2013 |

Vaimon kanssa elettyä elämää takana jo tovi.

Seksin suhteen minä olen aina ollut se halukkaampi osapuoli ja liian usein vaimon mielestä vongannut sitä itseään. Aina silloin tällöin jonkin verran puolisolle suuttunutkin, kun pitää mielestäni turhaan pihdata.

Kuukausi sitten päätin jättää kinuamatta, kysyköön sitten itse, kun haluaa (tiedän että haluaa se vaimokin säännöllisesti noin viiden päivän välein). Päätös on pitänyt, en merkkiäkään ole antanut hänelle, vaikka olisi haluttanutkin (ja jostain kumman syystä ei ole juuri edes haluttanut, ennen kuin vaimo kysyy, hyvä jos silloinkaan).

Nyt se kuitenkin on ottanut asiasta itseensä, olisi muka kiva jos minäkin tekisin aloitteen. Sanoin vain, että mitäpä se mulla hyödyttää tehdä aloitetta, sinähän se kuitenkin päätät milloin seksiä harrastetaan.

Mikä tässä nyt on niin väärin? Jos hän kerran päättää, milloin seksiä harjoitetaan, niin miksi sekään ei sovi, että itse silloin sitä kysyy. Ei ole edes turhia riitojakaan tuon takia tullut, kun olen vain alkanut unten maille yrittämättä mitään.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kun saa torjua lähentelyjäsi jatkuvasti, valta on hänellä.

Jos et tee aloitetta, ja hän on se joka sen tekee, asetelma onkin se että sinä saatat kieltäytyä....

Eikä hänellä nyt olekaan niin himoittu olo kun et kinuakaan sitä seksiä joka päivä =D

Vierailija
2/4 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

annat vaimon olla aloitteellinen.

Häntä kaiketi lähinnä hämää tuo, että roolit ovat vaihtuneet ilman, että olette asiasta keskustelleet.

Yrittäkää kumminkin nyt pitää homma vapaana valtataistelusta. Seksistä EI saa tulla vallan välinettä ja kiristyskeinoa ja vittuilumenetelmää. EI saa.

Mutta on hyvä, että lakkaat painostamasta vaimoasi. Suuttuminen pihtaamisesta on typerintä, mitä mies voi vaimolleen tehdä - ei hemmetti, kenen seksihalukkuus muka KASVAA siitä, että häntä haukutaan pihtariksi ??? Kelaa nyt äijä: jos sinulla olisi vaikkapa impotenssia, paranisiko se impotenssi siitä, että vaimo haukkuu pihtariksi?

Naisen seksuaalinen libido ja halukkuus ovat aika lailla verrattavissa miehen potenssiin. Kritiikki nujertaa ne hyvin helposti.

Samaten - kuten miehenkin potenssiin - niihin vaikuttaa stressi, väsymys ja se, miten sukupuolisesti haluttavaksi nainen/mies itsensä kokee.

Sano siis vaimolle, että haluat yhä häntä entiseen malliin, mutta haluat vähentää painostusta ja viheltää pelin poikki siitä, että vain toinen teistä on aloitteentekijä ja toinen "antaa jos antaa".

Kannusta ja kehu vaimoasi ja varmista, että hänkin saa orgasmin. Jos nainen ei saa, ei seksikään kauaan innosta, niin se on. Ei mieskään kauheasti innostu seksiin, jos orgasmi jää melkein aina tulematta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä koitin samaa temppua kuin ap. Ja kun se ei oikein tehonnut, niin testailin tuollaisia kolmosen vinkkejä, mutta eipä silläkään mitään vaikutusta tuntunut olevan. Jos minä en teen aloitetta, on seksiä kerran kaksi vuodessa...

Vierailija
4/4 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä hänellä nyt olekaan niin himoittu olo kun et kinuakaan sitä seksiä joka päivä =D

Ehkäpä epävarmuus alkaakin kalvamaan hänen sisintään. Jos kieltäisin, niin valehtelisin, siis kieltäisin, ettenkö hieman nauttisi tästä tilanteesta.

Olen omasta mielestäni kyllä kärsinyt vaimon ennalta arvattavuudesta ihan tarpeeksi. Kalenterista nimittäin näkee, milloin on mahdollisuus saada, spontaanisti hetkeen tarttumalla ei oikeastaan koskaan aiemmin ennen "kierron" sulkeutumista

Tuskin vaimo tulee tuosta muuttumaan, olen kokeillut kaikki keinot pidempikestoisestikin, aina sama juttu.

Kannusta ja kehu vaimoasi ja varmista, että hänkin saa orgasmin

Tästä kyllä pidän omasta mielestäni huolen, minulle on tärkeää nimenomaan se, että vaimo saa ennen kuin itse. Kolmonen kirjoitti kyllä hyvin