Vaimoni...
Ei osaa tyydyttää minua, olenkin kieltäytynyt seksistä hänen kanssaan. Olen yrittänyt asiallisesti keskustella seksistä hänen kanssaan, siinä kuitenkaan onnistumatta. Keskustelu on sitä että minä kerron mitä haluaisin ja toivoisin seksistä hänen kanssaan. Vaimo vaan että juu ehkä tekee hyvää. Siinä kohtaa sitten ei auta muu kuin kieltäytyä kohteliaasti, jos vaikka ymmärtäisi. Tuntuu olevan jollain suuri tabu keskustella seksistä. Toiset ihmiset ilmeisesti pärjää hyvin ilman seksiä eivätkä kaipaa sitä. Tullut siihen pisteeseen, että jos kotoa ei saa nautintoa alan hakemaan jostain muualta kuin kotoa. Kerran täällä eletään ja jos mahdollisuus nauttia niin miksipä ei, jos kotoa ei kerran saa, silloin haetaan muualta. Ja spekuloida tätä asiaa on ihan turha enkä mitään moraali saarnaa halua. Jos molemmat osapuolet tyydyttää toisen tarpeet, eihän silloin tarvitse hakea sitä muualta. Luulisi nyt parisuhteen perustan olevan hyvin hallussa jokaisella, pidetään itsemme ja toinen tyytyväisenä ja jos se ei onnistu, niin silloin kannattaa asiasta puhua ja jos sekään ei onnistu, silloin sitä haetaan muualta ja ollaan tyytyväisenä sitten kotona. Näin se ikävä kyllä menee vaikka sitä ei monikaan tunnusta.
Kommentit (2)
Ei kannata ainakaan pettämään ruveta. Parempi sitten erota, jos ongelmaa ei saa ratkaistua.
Näin on, ero vireille ja heti.
Lopputulos on kuitenkin ero.
Turha siinä on yrittää useempia vuosia sinnitellä, josko elämänkumppani muuttuisi. Ei muutu.
Ei kannata ainakaan pettämään ruveta. Parempi sitten erota, jos ongelmaa ei saa ratkaistua.