Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muilla fb:n käyttö nuukahtanut?

Vierailija
16.01.2013 |

Olen ollut ihan kohtuu aktiivinen käyttäjä, postauksia sekä kommentoin kavereiden juttuja säännöllisesti. Ihmettelen, kun uutisvirta on kuihtunut ihan olemattomiin, monet monet kaverit joko jostakin syystä blokanneet mut tai sitten eivät mitään enää kirjoittele...

Onko joku muukin huomannut saman? Taidan poistaa omat valokuvakansioni tyhjiksi ja lopetella koko käytön. Tai voi kai sitä tilin jättää olemaan, lopettaa vaan sinne kirjoittelut.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

FB haluaa tehdä enemmän rahaa. Viestien saaminen näkyviin maksaa...

Kyseisestä yläastepuuhasta olen itse pysynyt loitolla. Kuka on julkisesti kenenkä kaa ja kenellä eniten kavereita joo.

FB sopii parhaiten niille, jotka muutenkin tykkää telkun realityohjelmista. Niistä missä eliminoidaan pois sellaiset tyypit, jotka ei osanneet liittoutua oikean klikin kanssa.

Vierailija
2/3 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

se uutuudenviehätys selkeästi hävinnyt. Joskus vuonna 2009 kaverit kirjoittelivat aivan mitä sattuu. Nykyään puolet ovat täysin hiljaa ja toiset puolet miettii tarkkaan mitä kirjoittaa. Ehkä noista joku muutama hassu tyyppi kirjoittelee mitä sattuu.

Kuviakaan ei pahemmin lisäillä. Ne aktiivisimmat taitavat olla teini-ikäiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

se uutuudenviehätys selkeästi hävinnyt. Joskus vuonna 2009 kaverit kirjoittelivat aivan mitä sattuu. Nykyään puolet ovat täysin hiljaa ja toiset puolet miettii tarkkaan mitä kirjoittaa. Ehkä noista joku muutama hassu tyyppi kirjoittelee mitä sattuu.

Kuviakaan ei pahemmin lisäillä. Ne aktiivisimmat taitavat olla teini-ikäiset.

Kuvien lisääjät ovat huomanneet, että lisättyjen kuvien oikeudet siirtyvät FB:lle. Ne ovat sen jälkeen kelvottomia muuhun julkiseen käyttöön webin puolella tai painotuotteissa.