Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raakel näyttää joltain 60v

Vierailija
15.01.2013 |

Raakel Lignell on muuttunut tosi vanhan ja kuivan näköiseksi. Ennen oli kaunis ja iloinen, nyt on iho ja piirteet muuttuneet vanhan naisen oloisiksi. Onko joku sairaus?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä? Mun mielestä hän näyttää tismalleen ikäiseltään, ei miltään plastiikkakirurgin mainokselta.

Vierailija
2/11 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sä nähnyt 60 vuotiaita? Rakel ei todellakaan näytä sen ikäiseltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP taitaa olla kateellinen kun joku on onnistunut laihdutuksessa? Kyllä yli nelikymppisillä on ryppyjä - ellei tietenkin ole AV-mamma. Mieluummin muutama ryppy kuin aikainen hauta ja elämätön elämä ylipainoisena sohvalla syömässä lohturuokaa. 

Vierailija
4/11 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin ryppyjä kuin Helena Lindgrenin liikkumattomat kasvot joilla ei voi edes hymyillä kunnolla.

Vierailija
5/11 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin 60 v. hottis kuin 30 v. valas. Onnea muutokselle!

Vierailija
6/11 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ap:n kanssa aika lailla samaa mieltä, joitakin suuri laihduttaminen vaan vanhettaa etenkin kavoista, silti on parempi näyttää vähän ryppyisenkuivakalta kuin valaalta. Terveellismpääkin se on.

Vierailija
7/11 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain NAINEN voi olla joko niin tyhmä tai kade että valittaa siitä että kun toinen nainen on paljon laihtunut niin mennyt naamasta surkean näköiseksi ja vielä sanoo että ylipainoisena oli paljon nuoremman ja pirteämmän näköinen naamasta! 

Miehet  kun katsoo naista,niin he näkevät että nainen on laihtunut-> terveemmän ja seksikkäämmän näköinen!

Mulle on myös kommentoitu laihtumisesta,että olen mennyt naamasta huonon näköiseksi.

Mutta minäpä valitsen ennemmin sen terveyden kuin pyöreän naaman. Ja kommentoijat ovat aina olleet itse ylipainoisia.

Vierailija
8/11 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertomaan,kuinka on laihtunut jA kuinka viihtyy painossaan.

Olen niin kyllästynyt tähän turhaan julkkikseen, joka on ratsastanut jo 10 vuottA KIloillaan ja laihtumisellaan ja lihomisellaan ja laihtumisellaan.

Onko se tehnyt koskaan mitään muuta kuin pungertanut penskoja maailmaan ja lihonut ja laihduttanut.

Vierailija
9/11 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että sikäli uutinen.

Vierailija
10/11 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se ton ikäisella näkyy kasvoissa ryppyinä. Mun mielestä se oli myös aina ylipainoisena todella iloisen, onnellisen ja kauniin näköinen. On toki sitä mielestäni vieläkin, mutta toki paljon ryppyisempi. Silti todella kaunis. Varmasti terveempänä ja kevyempänä on ihanampi olla. Onhan hän kuitenkin lähemmäs 5-kymppinen.

Vierailija
11/11 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että sikäli uutinen.

vuotta vinkunut sitä samaa asiaa lehtien palstoilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän