Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitääkö MELUTA siinä vauvanvaunun vieressä???

Vierailija
15.01.2013 |

Ei hitto. Just sain vauvan nukkumaan ulos pihalle (kerrostalon piha) niin sitten siihen VIEREEN pitää tulla huutamaan ja mölisemään???

Itkuhälytin tuuttaa täysillä, ja kohta toi vauva herää tohon 20 cm päässä olevaan mölinään!!!

Onko pakko antaa ipanoittenne huutaa siinä vaunujen vieressä? Ettekö voi mennä vähän sivummalle ja olla sen hetken vähän hiljemaa??

Minä pyydän omia lapsiani olemaan hiljaa pihalla, jos huomaan, että joku nukuttaa vauvaa, tai vauva nukkuu vaunuissa pihalla!

Ja siis vielä tiedoksi, että meillä on ISO piha, jossa paljon eri paikkoja missä voi leikkiä ja olla.

Pientä huomaavaisuutta kiitos!

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvasi on kasvanut vauvaiän ylitse niin tajuat, ettei lapsesi ole koko maailman napa. Ei muut ihmiset voi lakata elämästä normaalisti sen tähden että sinun vauvasi on läsnä. Totta kai normaali toisen huomiointi on hyväksi, mutta kyllä juttu menee sillä tavalla että sinä ja vauvasi joudutte sopeutumaan ympäristöönne, ei toisin päin. Ihan samalla tavalla ne kanssamatkustajat bussissa, muut asiakkaat kauppajonossa jne. joutuvat kestämään vauvasi itkua. Elä ja anna toisten elää.

Vierailija
2/40 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vauvan vaunujen vieressä sai huudattaa vaikka musiikkia, ei se vauva siihen herännyt. Sain imuroida lapsen pinnasängyn alta, ei se siihenkään herännyt. Miksi hemmetissä siis oletat, että kaikki me ymmärretään, että olet opettanut lapsesi nukkumaan huopatossutehtaalla? Miksi edes olet opettanut lapsen nukkumaan täydessä hiljaisuudessa? Se siitä sun huomaavaisuudesta, ole hyvä. Sun huopatossutehtaalla nukkumaan opetettu lapsi ei ole mun maailman napa, nukuta sisällä jos normaali elämä niin kauheasti häiritsee tai laita vaikka korvatulpat sille penikalles! -_- jeesus, kaikenmaailman idiootteja...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mölinä ja häiritsevä ääni tulee juurikin rattaista.

Vierailija
4/40 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin vauvani EI herää tavalliseen puheeseen, imurointiin tmv. Mutta herää jos puolen metrinpäässä kymmenen minuuttia putkeen nelivuotias huutaa ja karjuu (ei siis mikään itkukohtaus tai muu, vaan kiljuu nyt vain huvikseen).

Olenko minä ollut sitten ylihuomaavainen, kun olen pyytänyt omia lapsiani olemaan HUUTAMATTA kun huomaan, että pihalla nukkuu vaunuissa vauva??

Ymmärrän, että pihalla saa ja pitääkin voida ihan normaalisti leikkiä ja keskustella, ja itkunkin ymmärrän vaikka nukkuisi kymmenen vauvaa sielä pihalla. Mutta en ymmärrä sitä, että jos huomataan vauvan nukkuvan, niin ei mitenkään pyydetä sitä omaa tenavaan olemaan huutamatta/kiljumatta? En itse esim. anna oman lapseni kiljua ravintolassa/kirjastossa/ bussissa jne Mielestäni ihan normaaliin käytöstapoihin kuuluu se, että ei kiljuta kurkkusuorana esim. ruuhkabussissa, tai pihalla jos sielä nukkuu vauva.

Olen ehkä vanhanaikainen, mutta mielestäni lapsista kasvaa tällaisella ei_toiset_huomioonottamisella_ niitä itsekkäitä ja itsekeskeisiä teinejä.

En koe olevani idiootti, vaan ihan normiäiti. Kiitos vaan edeliselle.

Vierailija
5/40 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

se lapsi pitää ulos viedä nukkumaan? Meidän lapsista yksikään ei edes ulkoillut enemmän kuin kolme kertaa koko ensimmäisen elinvuotensa aikana, enkä koskaan laittanut lasta ulos nukkumaan. Vähän takapajuinen tapa tuo jo onkin, ajalta kun joka pirtissä oli savuista ja ulkona puhtaampi ilma...

Vierailija
6/40 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos totutat sen lapsen ympäristön ääniin, pääset itsekin helpommalla kun ei tarvitse jokaista risahdusta säikkyä.

Vierailija
7/40 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei haloo, oletteko vähän itsekeskeisiä, kun ette osaa lapsianne kasvattaa! Älä välitä AP noista WT-mammoista.

Olin kerran menossa tamppaamaan mattoja pihalle, kun huomasin naapurin vauvan nukkuvan pihalla vaunuissa. En sitten mennyt tamppaamaan mattoja vielä, vaan parin tunnin päästä. Koska toiset osaavat olla ystävällisiä ja huomaavaisia, toisin kuin edelläolevat WT-mammat.

Vierailija
8/40 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

rivitalossa viereisellä pihalla leikkiville lapsille aina naama punaisena, koska hänen vauvansa nukkui. Mä kyllä huomautin, että kyllä ne lapset (omani on jo vanhempi) saa omalla pihallaan leikkiä (ihan kiltit lapset olivat aivan säihäktäneitä ukon huudosta).

Vierailija
9/40 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei haloo, oletteko vähän itsekeskeisiä, kun ette osaa lapsianne kasvattaa! Älä välitä AP noista WT-mammoista.

Olin kerran menossa tamppaamaan mattoja pihalle, kun huomasin naapurin vauvan nukkuvan pihalla vaunuissa. En sitten mennyt tamppaamaan mattoja vielä, vaan parin tunnin päästä. Koska toiset osaavat olla ystävällisiä ja huomaavaisia, toisin kuin edelläolevat WT-mammat.

Vierailija
10/40 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuuluu ihan jokaikiselle asukkaalle ja heidän vierailleen. Ei sieltä voi "varata" omaa nurkkaa kun siltä tuntuu ja komentaa muita pois. Sitä varten on omakotitalot... voi vitsi mitä daijuja...

Taidankin kevään koittaessa komentaa trumpetinsoittoa harrastavat lapseni harjoittelemaan tuonne meidän kerrostalon suojaiselle sisäpihalle, ihan vaan piruuttaan, parkuuhan siellä ne kakaratkin samalla lailla vaunuissa ja häiritsee mua kun hörpin parvekkeella lattea ja vedän röökiä.

Vierailija
11/40 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lapsista yksikään ei edes ulkoillut enemmän kuin kolme kertaa koko ensimmäisen elinvuotensa aikana, enkä koskaan laittanut lasta ulos nukkumaan.

Vierailija
12/40 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etelässä Brittien roskasakki antaa lastensa riehua, ja kiljua ihan vapaasti missä vaan. Lapsia ei osata kasvattaa mitenkään, ja niiltä ei vaadita ikinä mitään.

Oli kiva yrittää saada hotellissa unta, kun allasalueella kiljui ja huusi vielä klo 24 ne WT tevavat. Äidit ja isät ryyppäsivät, ja lapset kiljui ja riehui vaikka hotellissa hiljaisuus klo 22 jälkeen...

WT sakki on aina samanlaista ympäri maailman...

Vierailija
13/40 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lapsista yksikään ei edes ulkoillut enemmän kuin kolme kertaa koko ensimmäisen elinvuotensa aikana, enkä koskaan laittanut lasta ulos nukkumaan.

Kerroppa mitä tekemistä ryömivällä lapsella on ulkona mihinkään vuodenaikaan? Mikä järki on viedä ne pienet sinne kaatuilemaan, kastumaan ja lyömään päänsä, tai syömään hiekkaa ja kiviä? Muissa maissa on vähän eri tavat kuin kotomaa Suomessa. Ihan terveitä ja täyspäisiä lapsia kasvanut suomalaisen kasvatusopin puutteesta huolimatta. :-D

Vierailija
14/40 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaaaltojaaaaaaa!

ammun uudesta vuodesta jääneitä raketteja!

Vierailija
15/40 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selitä ap, että MISSÄ se vauva on? Kerrostalon pihassa, siis yleisessä pihassa, jossa kulkee ihan ketä vaan?

Entäpä MISSÄ se sinä olet? Kun kerran itkuhälyttimen kautta kuulet sen metelin?

Vierailija
16/40 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selitä ap, että MISSÄ se vauva on? Kerrostalon pihassa, siis yleisessä pihassa, jossa kulkee ihan ketä vaan?

ls-ilmon paikka?

Vierailija
17/40 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroppa mitä tekemistä ryömivällä lapsella on ulkona mihinkään vuodenaikaan? Mikä järki on viedä ne pienet sinne kaatuilemaan, kastumaan ja lyömään päänsä, tai syömään hiekkaa ja kiviä? Muissa maissa on vähän eri tavat kuin kotomaa Suomessa. Ihan terveitä ja täyspäisiä lapsia kasvanut suomalaisen kasvatusopin puutteesta huolimatta. :-D

Miksi hitossa pitäisi lapsi viedä ULOS nukkumaan kuin koditon konsanaan? Meillä lapset ovat nukkuneet unensa omassa sängyssään ihan syntymästään saakka. Ei ole tarvinnut unikouluttaa. Täysiä 12h yöunia ovat kiskoneet pariviikkoisesta asti ja siihen päiväunet päälle.

Viekö Suomessa edelleenkin kaikki mammat lapset ULOS nukkumaan ja itse pötkähtävät sohvalle? Miksei mammat mene puistonpenkille nukkumaan siihen viereen?

Vierailija
18/40 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vetäkää te mammat vaan röökiä niillä kerrostalon parvekkeillanne, ja opettakaa lapsillenne, että ikinä, milloinkaan, koskaan ei tarvitse muita ottaa huomioon. Ja muistakaa pitää ne lapsenne mahdollisimman meluisina ja huonokäytöksisinä.

WT mammat erottaa juuri tästä, että ikinä ei voi mennä itseensä missään asiassa (pomotkin on vain kaikki kusipäitä määräilijöitä), lapsia ei kasvaeteta ja ne lapsenne ovat ihan järkyttäviä meluapinoita!!

Ja jos pyydät huomaavaisesti ottaman toiset huomioon, niin sitten suututaan ja aletaan puhua seläntakana paskaa.

T se seinänaapuri, joka kärsii jatkuvasti kiljuvistanne ja pomppivistanne kakaroistanne, jotka eivät osaa mennä edes ajoissa nukkumaan!

Helvetin ADHD-perheet!!!

Vierailija
19/40 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi nro 17 tulla heti mieleen, että baarissa...??

Vierailija
20/40 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö yhden vauvan takia koko lapsilauman joustaa vai menisikö kuitenkin toisinpäin?