Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voinko jo tehdä raskaustestin, jos en, niin koska voin?

Vierailija
15.01.2013 |

nyt on kiertoni 26. päivä, mahdollinen hedelmöitys tapahtui kiertoni 10 tai 11 päivä

joko raskaustesti saattaisi näyttää luotettavan tuloksen?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein testin samana päivänä kun menkkojen piti alkaa, eli ei ollut edes myöhässä vielä. Eikä ne ikinä alkaneetkaan... Testi näytti positiivisen vastauksen.

Vierailija
2/7 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein testin samana päivänä kun menkkojen piti alkaa, eli ei ollut edes myöhässä vielä. Eikä ne ikinä alkaneetkaan... Testi näytti positiivisen vastauksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tee toki. Eikös kuukautiset ala *yleensä* kaksi viikkoa ovulaation jälkeen. Käythän kertomassa, mitä testi näytti?! :)

nimim. viime to plussannut :)

Vierailija
4/7 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan 100% varma ei negatiivisesta tuloksesta voi silti vielä olla, mutta positiivinen voi jo näkyä.

Mulla on kahdella kaverilla näyttänyt vielä kp 30 kieppeillä negatiivista ja vasta siitä viikon-parin sisällä tullut positiivinen tulos. Mutta näiden ääriesimerkkien tilanteessa olisi ollut aivan sama, tekeekö sen ekan testin kp 26 vai kp 28

Vierailija
5/7 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään ihan kamalan aikaisin kannata testata, ja 10. ja 11. päivä tuntuu aika aikaiselta oviksen suhteen.

Me pistettiin menemään melkeen joka päivä ovulaation aikoihin (n.kuuden päivän ajan), plussasin kp 27/28.

Vierailija
6/7 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos näyttää negaa eikä menkkoja kuulu niin sitten kannattaa tehdä myöhemmin uudestaan. Plussa on aina plussa mutta nega saattaa olla nega vain siksi että on liian aikaista ;)

Vierailija
7/7 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tee toki. Eikös kuukautiset ala *yleensä* kaksi viikkoa ovulaation jälkeen. Käythän kertomassa, mitä testi näytti?! :)

nimim. viime to plussannut :)

käyn toki kertomassa!:))

onnea sulle tosi palion