yletätkö pyyhkimään takaapäin?
eli kun käyt vessassa 'kakkosella', niin yllätkö pyyhkimään takapuolesi takaapäin, kuten on suositeltua?
minä en... ja mielestäni käsivarteni ovatkin hiukan normaalia lyhyemmät.
Kommentit (16)
että ei mikään helppo tehtävä vanhemmille ihmisille.
yletän!! Ei mitään probleemaa.. Miten joku ei yletä??
Joudun aina lyhennyttämään takkien hihat ym. eli käteni ovat oikeasti normaalia lyhyemmät. Silti yllän aivan hyvin. Ihan viime aikoina selästäni on kuitenkin tullut entistä jäykempi (ikää reilusti yli 50) niin että aamuisin on entistä vaikeampaa.
Mun olisi vaikeampi pyyhkiä etukautta.
ja hyvin ylettyy, kai mulla sitten on tarpeeksi pitkät kädet :)
Tiesin, ettei monet todella lihavat yletä, mutta että sittenkin on ongelma, jos on hieman lyhyemmät kädet!
mun BMI on nyt joku 30 eli ylipainoa on, mutta en ylettänyt normaalipainoisenakaan, vaikka mielestäni en ole erityisen kankea. menee vaan sellaseks puhinaks ja pakaran pyyhkimiseks ettei voi mitenkään olla varma et saa kunnolla pyyhittyä puhtaaks...
joku muukin mainitsi pitkän selän, sekin mulla on, eli lyhyet raajat ja pitkä selkä-kombinaatio...
saa aika varovasti pyykiä etukautta ettei aiheuta ite itselleen jotain tulehduksia tms.
Eikö muka oikeasti joku yletä?.?
Luulin tämän olevan joku vitsi..
Yllätkö sä ihan seisaaltaan peppuun? Onko sun kädet tosiaan niin lyhyet, aika outoa minusta. Mä olenkin sellainen pitkäraajainen, aina on hihat ja lahkeet lyhyet riippumatta vaatekoosta.
miten se on etukautta lyhyempi matka kuin takaa...?
Tietysti yletän.
miten se on etukautta lyhyempi matka kuin takaa...?
Tietysti yletän.
alaspäin vaikka pää polvien väliin asti joten varmasti ylettyy. Sivuttain kääntyessä ei voi kuin hyvin rajoitetusti saada hartialinjaa alaspäin että kädet ylettyisivät takapuoleen.
t. 2
En levittele kakkaa pitkin pimppani vaan pyyhin paperiin tai oikeastaan huuhtelen ensin suihkulla ja sitten kuivaan.
Onko tässä kysymys myös siitä, onko pyyhkijällä etupylly vai takapylly - samaan tapaan kuin voi olla etupillu tai takapillu? Ja nyt en tarkoita sitä palstan klassikoksi muodostunutta etupyllyä, vaan oikeaa pyllyä joka sattuu sijaitsemaan tavallista "edempänä".
Minun olisi varmaan aika vaikeaa pyyhkiä pyllyni etukautta. Ei ole koskaan tullut mieleenkään edes yrittää. Ehkä se on minulla sitten aika "takana"? Käteni ovat tavallista lyhyemmät, mutta ei takakautta pyyhkiminen aiheuta ongelmia.
Mun kehossani ei ole sellaista paikkaa, minne en yltäisi.
En levittele kakkaa pitkin pimppani vaan pyyhin paperiin tai oikeastaan huuhtelen ensin suihkulla ja sitten kuivaan.
Mulla on lyhyet kädet ja hyvin pitkä selkä. Lisäksi on jäykkyyttä selkärangassa, en oikein saa kierryttyä hyvin sivukautta pyyhkimään. Ylipainoakin on jonkin verran mutta ei massiivisesti, painoindeksiini on 27.