Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Synnytysvalmennuksessa kätilö sanoi, että miehen on saatava seksiä.

Vierailija
15.01.2013 |

Esikoisen synnytysvalmennuksessa paasasi kätilö, joka sanoi aivan kirkkain silmin, että jälkivuodon aikana ei välttämättä tarvitse vielä harrastaa seksiä, mutta sitä pidempi seksitön aika miehelle on kidutusta.

Muistan tämän ikuisesti. Painotti vielä sitä, että miehen on saatava seksiä, muuten nainen KIDUTTAA miestään.

Tuli vaan mieleen tuosta ketjusta, jossa jonkun miehen oli saatava juuri synnyttänyttä vaimoaan..

Minäpä olen kiduttanut miestäni kuukausikaupalla synnytysten jälkeen ja joskus kriisivaiheina "muuten vaan" ja silti se jaksaa olla kanssani naimisissa. Hirveä ihminen siis olen.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no eikö se ole naisen kiduttamista jos kipeeseen toosaan pitää panna? Kyllä mies saa paineensa muutenki purettua.

Vierailija
2/19 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisen synnytysvalmennuksessa paasasi kätilö, joka sanoi aivan kirkkain silmin, että jälkivuodon aikana ei välttämättä tarvitse vielä harrastaa seksiä, mutta sitä pidempi seksitön aika miehelle on kidutusta.

Muistan tämän ikuisesti. Painotti vielä sitä, että miehen on saatava seksiä, muuten nainen KIDUTTAA miestään.

Tuli vaan mieleen tuosta ketjusta, jossa jonkun miehen oli saatava juuri synnyttänyttä vaimoaan..

Minäpä olen kiduttanut miestäni kuukausikaupalla synnytysten jälkeen ja joskus kriisivaiheina "muuten vaan" ja silti se jaksaa olla kanssani naimisissa. Hirveä ihminen siis olen.

mutta fiksu mies ymmärtää, että seksittömyys tuossa kohtaa kuuluu asiaan. Meillä seksi ja sen haluamine on tasavertaista, nainen ei ole kiduttaja ja mies aina ottaja. Asiaa auttaa ehkä sekin, että olen aina ollut halukas nainen, jo ennen jälkivuotojen loppumista. Mä en kiristä seksillä, se on tarve myös minulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli synnytyksen näkeminen kai hänelle jotenkin liikaa, ei tuntenut yli vuoteen synnytyksestä halua minua kohtaan. Kuulemma mieleen tuli aina se synnytys ja se että olen äiti, eikä haluttanut.

Vierailija
4/19 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miehes vielä on sun kanssa. Itse ainakin nautin seksistä niin paljon, että jos puolisoni pihtaisi niin tuskin eroaisin, mutta hakisin seksiä muualta. Oot aika itsekäs kyllä.

Vierailija
5/19 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti varsinkin silloin, kun mies lähes poikkeuksetta elätti perheensä ja vaimot hoitivat lapset kotona, vaimon olikin tärkeää "pitää mies tyytyväisenä" ja siten kotona perheen luona. Oon meinaan kuullu samantapaisia juttuja juuri vanhemman väen suusta, saunap***** nimeen ainakin kaikki vannoo. :D

No joo, kyllä se nainen tekee sellaisen homman jo synnyttäessään että sen jälkeen pitäisi olla rauha toipua ja keskittyä vauvaan ihan niin kauan kuin on naiselle tarvis.

Vierailija
6/19 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaa ennemmin suuseksiä, naiset luulee että pillua, pääasia ertä jokin tapa toteutetaan, mieluiten suulla.

Vierailija
7/19 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miehes vielä on sun kanssa. Itse ainakin nautin seksistä niin paljon, että jos puolisoni pihtaisi niin tuskin eroaisin, mutta hakisin seksiä muualta. Oot aika itsekäs kyllä.

pihdannut mieheltäni. Mitä ihmeen järkeä siinä on? Synnytysten jälkeen alapää on vain ollut siinä kunnossa niin pitkään, etten ole pystynyt tai ei ole todellakaan ollut minkäänlaisia haluja. Tai sitten joku elämän kriisivaihe (äiti kuoli yms.) on vähentänyt haluja aika merkittävästi.

Sen kätilön mukaan mikään syy ei ole hyvä syy olla antamatta miehelle, koska sen on sitä saatava.

ap

Vierailija
8/19 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti varsinkin silloin, kun mies lähes poikkeuksetta elätti perheensä ja vaimot hoitivat lapset kotona, vaimon olikin tärkeää "pitää mies tyytyväisenä" ja siten kotona perheen luona. Oon meinaan kuullu samantapaisia juttuja juuri vanhemman väen suusta, saunap***** nimeen ainakin kaikki vannoo. :D

No joo, kyllä se nainen tekee sellaisen homman jo synnyttäessään että sen jälkeen pitäisi olla rauha toipua ja keskittyä vauvaan ihan niin kauan kuin on naiselle tarvis.

Siis oliko kätilö iäkkäämpi naisihminen? Aika tökeröä kyllä sanoa mielipiteitään ääneen...

Vierailija
9/19 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oliko kätilö iäkkäämpi naisihminen? Aika tökeröä kyllä sanoa mielipiteitään ääneen...

ap

Vierailija
10/19 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa tämä miehen perustarve tyydytetään aina kun armon herra sitä haluaa. Varmaan Thaimaa voisi kunnostautua tässä asiassa. Turvapaikka kidutetuille miehille!

Vierailija
11/19 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella kuivat,ohuet ja arat yli vuoden synnytyksen jälkeen. Ei auttanut liukkari kuin vähän. Monta kuukautta paikat olivat kipeät ihan muuten vaan. Onneksi mulla onkin fiksu mies, joka ymmärsi.

Vierailija
12/19 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ooli itse saanut 4 lasta ikävuosina 20-30. Ehkä en ikiäisillä miehillä seksin tarve on sitten niin suuri, että naisten kuulemma pitää heti "antaa seksiä", kun palaavat sairaalasta kotiin. Kertoi vielä, että "halut ne on miehelläkin". Naisten haluista tai haluttomuudesta ei puhunut mitään...

Meitä yli 35-vuotiaita esikoista odottavia vanhempia huvitti tämä th ja hänen ohjeensa. Tiesimme miehen kanssa jo silloin, että jos vauvalta saamme lepoaikaa, niin varmasti käytämme sen nukkumiseen:)

Vierailija
13/19 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisikaan itse yhdyntää. Käsi- tai suuhoitokin kelpaisi suurimmalle osalle. Äidit jättää senkin tekemättä.

Jos ei haluta niin ei haluta. Tuttu lause. Mutta itse tyydyttäisin naistani (jos sattuu haluamaan), vaikkei itsellä yhdyntä huvittaisikaan.

Kädestä pitäen käyn sitten tervehtimässä pikku fiiattia, ettei paineet kasaudu ja etten ala ärtyisäksi puutteen takia.

Vierailija
14/19 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnytyksen jälkeen.

Toiset toipuu nopeasti ja toiset hitaasti. Itselläni oli epparihaava 8 viikoa kipeä ja sit' ennen en voinut seksiä harrrastaa. ei siinä ollut kiusanteko mielessä vaan haava niin kipeä.

Vierailija
15/19 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

joiden näkemys miehestä perustuu niihin aikoihin, kun ehkäisy oli vielä epävarmaa, ja moni avioliitto ja raskaus oli ihan huonosti toimivan ehkäisyn syytä. Parit eivät olleet ehtineet edes tutustua kunnolla toisiinsa, eivät olleet rakastuneita/rakastaneet toisiaan, eivät olleet eläneet yhdessä ennen lasta ja ainoa, mikä heillä oli yhteistä, oli tosiaan seksuaalinen vetovoima. Mies saattoi olla ihan tosissaan sitä mieltä, että lapsi on pilannut sen ainoan hyvän asian naisessa (=pilden) minkä vuoksi elämä naisen kanssa olisi edes siedettävää ja naisen pitää hyvittää tätä hirveää tragediaa alistumalla miehelle kaikin tavoin.

Kumma kyllä, sama koulukunta on myös sitä mieltä, että vaikka siis naisen pitää huolehtia kodista, lapsista ja miehen tyydyttämisestä, ei pettämistä pidä ottaa niin kovin vakavasti, että sen vuoksi eroaisi. Miehet kun ovat vähän kuin eläimen tasolla, ja menevät sinne minne penis vie. Jos yhdestä eroat ja toisen otat, niin sama mulkero se pohjimmiltaan on.

Jos minä olisin mies, minua loukkaisi ihan hirveästi se ihmiskäsitys, mikä joissakin lastenhoito-oppaissa ja osalla terveydenhuollon ammattilaisista on miehistä. Aivan kuin miehellä ei olisi kykyä tuntea empatiaa, iloa ja rakkautta ihmissuhteissaan. Aivan kuin hän ei kykenisi kantamaan vastuuta ja olemaan aikuinen ihminen.

Vierailija
16/19 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että miten jokut voivat pitää naisia pelkkinä miesten panopuina?! Joka on olemassa vain miehen tarpeiden tyydyttämistä varten.

Vierailija
17/19 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina kun nainen sitä haluaa. Ennen raskautta, raskauden aikana ja synnytyksen jälkeen sitten kun nainen niin sanoo. Elämä ilman orgasmia on naiselle kidutusta. Naisella on siellä enemmän hermopäätteitä kuin miehellä, joten naisella on se seksuaalinen tarve paljon suurempi kuin miehellä.

Tämä tulee sisällyttää kätilökoulutukseen ja kätilöiden tulee kerrata tämä asia isille synnytysvalmennuksessa.

Vierailija
18/19 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisesta korvasta sisään, toisesta ulos.

Älä ota niin vakavasti.

Vierailija
19/19 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisesta korvasta sisään, toisesta ulos.

Älä ota niin vakavasti.

ettei mun mies ole sellainen mies, jota kätilö tarkoitti. Mutta ehkä heitä sitten on, jos ihan pitää erikseen siitä vaahdota.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme