Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naisilla on pakkomielle rahaan?

Vierailija
15.01.2013 |

Mistä johtuu että naiset pitävät kumppaninvalinnassa lompakon paksuutta yhtenä tärkeimmistä kriteereistä? Täälläkin monen monta kertaa on hoettu, että naista saa kun on rikas.

Tuttavapiirissäni naiset käyvät töissä siinä missä miehetkin, enkä juuri tunne elättinaisia. Kotiäitejä ei kavereissani ole (muuten kuin äitiyslomalla).

Itse en ikinä hankkisi naista kotivässykäksi ja elätiksi. Mielelläni tosin tarjoan baarissa tai ravintolassa, mutta se nyt ei maksa mitään oikeasti.

En oikein ymmärrä miksi naisilla on tuollainen "huoramoodi" rahaan. Eikö kumppanin luonne, ulkonäkö tai vaikka mulkun pituus ole paljon tärkeämpiä asioita? Jos siis puhutaan omillaan toimeentulevista ihmisistä?

No joo, tää oli kai vähän lapsellinen kirjoitus. Itse en vaan ikinä voisi kuvitella naivani rahaa. Eikä rikkaden perheiden tytöt ole koskaan muodostaneet mulle mitään spesiaaliväristyksiä. Miksi sitten toisinpäin?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama se on miehillä, jos hekään eivät ajattele rahaa (asumiskulujen puolittamista, ilmaista seksiä, ilmaista lasten- ja taloudenhoitajaa), niin mitä varten ylipäänsä kukaan olisi yhdessä kenenkään kanssa?

No mä olen niin lapsellinen, että etsin naista jota voisin rakastaa.

ap

Vierailija
22/27 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, aloittajan esittämää aihetta tulee sinkkumiehenä itsekin ihmeteltyä ja osittain toimii pienenä parinmuodostuksen peikkona. En ole köyhä enkä ole ruma, mutta en ole myöskään rikas enkä komea. Tai no, jonkun mielestä saatan jopa olla komeakin.

Parinmuodostukseen liittyvä peikko liittyykin siihen, että en minä halua alkaa omia rahojani tuhlaamaan vain siksi, että joku nainen sattuisi minusta pitämään.

Omassa ajatusmaailmassani kannatan tasa-arvoa myös raha-asioissa ja niin kauan, kuin ei oikeasti olla varsinainen pari, jolla olisi yhteiset rahat jne., niin siihen asti esim. jotkut musiikkikeikat, leffat, syömiset yms. menee "puoliksi".

Tietenkään ei tarkoita sitä, etteikö naista voisi, ja kuuluisi, hemmotella erilaisilla kivoilla asioilla, mutta sellainen vanhan kansan ajatus siitä, että mies maksaisi kaiken treffailun, ei mene allekirjoittaneen jakeluun.

Tiedän tapauksen, jossa 40v miehellä on 20v muija ja ukko tyytyväisenä kustantaa aivan kaiken ja mimmi ottaa siitä kaiken ilon irti. Onko sitten winwin-tilanne vai mikä, mutta eipä ole miehelläkään rahasta kiinni tätä harrastusta rahoittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama se on miehillä, jos hekään eivät ajattele rahaa (asumiskulujen puolittamista, ilmaista seksiä, ilmaista lasten- ja taloudenhoitajaa), niin mitä varten ylipäänsä kukaan olisi yhdessä kenenkään kanssa?

No mä olen niin lapsellinen, että etsin naista jota voisin rakastaa.

ap

kaikkein helpointa se rakastaminenkin on, kun on pikkuisen välimatkaa ja omat kämpät.

Että mietihän vielä, onko siinä sun samassa kämpässä omilla rahoilla rakastamisessa kuitenkin joku hyöty, jota et tahdo itsellesikään tunnustaa.

Vierailija
24/27 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hyvin ollaan yhdessä pärjätty.

Tosin uskovien kriteerit on hiukan vähemmän maalliset yleensä...

Vierailija
25/27 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luepa täältä toinen ketju, jossa haukuttiin miestä joka halusi puolittaa kulut avovaimonsa kanssa. Voi jösses mikä metakka siitä syntyi. Rivien välistä sai just lukea sen totuuden, että miehen rahat = naisen rahat ja lisäksi naisella on omat rahat.

Olen itse nainen, enkä koskaan ole ollut riippuvainen miehen tuloista, en edes äitiyslomani aikana.

Siinähän kulut jaettiinkin miehen ja naisen kesken. Ongelmia tuli siinä vaiheessa, kun miehen tulot nousivat. Mies halusi ostella tavaroita ja matkustella ja vaati, että naisen pitää maksaa niistä puolet. Naisella ei ollut varaa, hän oli opiskelija ja osa-aikatöissä, eikä hän halunnut velkaantua. Mies ei halunnut elää sitä elintasoa, johon naisella oli varaa ja johon hän oli tyytyväinen.

Tuoko on sinusta reilua?

Vierailija
26/27 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

kaikkein helpointa se rakastaminenkin on, kun on pikkuisen välimatkaa ja omat kämpät.

Että mietihän vielä, onko siinä sun samassa kämpässä omilla rahoilla rakastamisessa kuitenkin joku hyöty, jota et tahdo itsellesikään tunnustaa.

[/quote]

No kun siis mä en ole rahasta niin kiinnostunut ylipäätään. Mun lompakosta saa ottaa, jos siellä jotain on. Mulle elintaso on sitä, että rahaa on sen verran, että sitä ei tarvi miettiä. Sinänsä sama onko sitä satanen vai sata tonnia, kunhan ei tarvi kituuttaa. En vaan tajua, että joku nainen haluaisi perustaa elämänsä sille, että mies on hänelle kuin isä teinille.

Vierailija
27/27 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun siis mä en ole rahasta niin kiinnostunut ylipäätään. Mun lompakosta saa ottaa, jos siellä jotain on. Mulle elintaso on sitä, että rahaa on sen verran, että sitä ei tarvi miettiä. Sinänsä sama onko sitä satanen vai sata tonnia, kunhan ei tarvi kituuttaa. En vaan tajua, että joku nainen haluaisi perustaa elämänsä sille, että mies on hänelle kuin isä teinille.

Toivottavasti muotoilut toimii nyt...

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme