Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suutunko syystä?

Vierailija
15.01.2013 |

Mieheni jäi pettämisestä kiinni. Yritämme rakentaa suhdetta sen jälkeen, mutta nyt mies sanoi että "Monen ihmisen mielestä sinä olet väärä minulle".

Loukkaannuin ihan sairaasti. Ettäkö MINÄ -eli uhri- olenkin se VÄÄRÄ miehelleni?? Mä kun jotenkin luulin että se että pettäää toista tekee pettäjästä väärän mutta näköjään miehen lähipiirin mielestä se uhri onkin ollu pettäjälle väärä!

Suutuin oikeasti tästä ihan mielettömästi, loukkasi niin pahasti.

Loukkaannunko syyttä??

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun siihen onnelliseen parisuhteeseen ei kolmatta mahdu.

Sinä voit kokea hänen olevan sinulle se oikea ja hän ei koe sinun olevan se oikea hänelle. Ei tuossa nyt sen kummempaa.

Vierailija
2/13 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on tietysti tehnyt väärin kun on pettänyt, siitä ei epäilystäkään. Mutta ei sillä taas ole mitään sen kanssa tekemistä että jos jotkut ihmiset on miehelle itselleen kommentoineet että heidän mielestään sinä olet ehkä miehelle väärä nainen. He ovat varmasti olleet sitä mieltä jo ennen pettämistäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun siihen onnelliseen parisuhteeseen ei kolmatta mahdu.

Sinä voit kokea hänen olevan sinulle se oikea ja hän ei koe sinun olevan se oikea hänelle. Ei tuossa nyt sen kummempaa.

vaikka mua pettikin. Sanoi tuon lausahduksen siinä yhteydessä että vaikka monen mielestä sä olet mulle väärä, mä tiedän että sä olet mulle oikea. Koen että miehen pettäminen oikeutetaan joidenkin mielestä siksi että MINÄ olen hänelle väärä.

t- aloittaja

Vierailija
4/13 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka mua pettikin. Sanoi tuon lausahduksen siinä yhteydessä että vaikka monen mielestä sä olet mulle väärä, mä tiedän että sä olet mulle oikea. Koen että miehen pettäminen oikeutetaan joidenkin mielestä siksi että MINÄ olen hänelle väärä.

t- aloittaja

Todennäköisesti miehen mielessä asia ei liity siihen pettämiseen millään tapaa. Sen kun vain kommentoi sen mitä muut ovat teidän suhteestanne joskus sanoneet. Ja korosti vielä ettei ole itse lainkaan sitä mieltä. Eihän tuossa mitään loukkaavaa ole. Pääpointti siinä on että sinä olet miehen mielestä hänelle oikea.

Vierailija
5/13 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

t- aloittaja

Todennäköisesti miehen mielessä asia ei liity siihen pettämiseen millään tapaa. Sen kun vain kommentoi sen mitä muut ovat teidän suhteestanne joskus sanoneet. Ja korosti vielä ettei ole itse lainkaan sitä mieltä. Eihän tuossa mitään loukkaavaa ole. Pääpointti siinä on että sinä olet miehen mielestä hänelle oikea.

Vittu kun mä oon herkillä ja loukkaannun kaikesta ja luulen että kaikki vihaa mua kokoajan.. Itsetunto nollassa tuon pettämisen jälkeen :/ Kiitos mielipiteestä.

t- aloittaja

Vierailija
6/13 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde on AINA kahden kauppaa. Pelkän yhden osapuolen syyttämisen sijaan, pitää AINA miettiä voiksiko kummassakin olla vikaa.

Joten sitä katsetta vaan sieltä omasta navasta sinne peiliin.

Vierailija
7/13 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt naama pois sieltä navasta. Aina ihmiset arvioi kestääkö jonkun suhde ja näyttääkö joku pari siltä ettei ole toisilleen oikeita.

Jos et olisi niin itsekeskeinen niin ymmärtäisit että ihmiset ei tuomitse SINUA sanoessaan ettette ole oikeita toisillenne. Aivan yhtä väärä se mies on sinulle!

Miten sinulla voi olla noin heikko itsetunto?

Ja ole kiltti: Lopeta se että otat osan mitä joku sanoo ja teet siitä itsellesi muunnellun totuuden. Nytkin sinä skippasit sen oleellisen: miehestä olet oikea.

Minusta silti sinun kuuluisi muistaa että ne muut ei kuulu parisuhteeseesi ja vaikka muut olisivat mitä mieltä oletteko toisillenne oikeita niin mies petti. Ne muut ehkä näkivät sen ettette ole toisillenne oikeita mutta se sun mies "kaikessa sinä olet minulle oikea- puheineen" liotteli pippeliään toisaalla.

Jos jättäisitte sen sivuun että muut on nähneet miten olette vääriä toisillenne (joka toteutuikin) ja keskittyisitte siihen että hoidatte parisuhdettanne.

Vierailija
8/13 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

saat tuosta luokkaantua mutta luokkaannu niille miehen sukulaisille joiden mielipide se on. Miehesihän sanoi ihan nätisti Ei KUKAAN ulkopuolinen voi tuollaista "tietää" kahden ihmisen väleistä, sen tiedätte vain te kaksi.

Tehän vain tiedätte mitä teidän välillänne on ja millaista teillä on kahdestaan.

Olen myös saanut anopiltani kuulla ettemme sovi yhteen koska olemme "väärät" horoskoopit ja olisi hyvä että erottaisiin. No, olemme nyt 20 vuotta olleet naimisissa että eiköhän se oo jo selvää että sovimme yhteen... Minua ei enää anopin mielipiteet nappaa ja yritän olla mahdollisimman vähän tekemisissä hänen kanssaan kun ei kerran osaa minua hyväksyä poikansa puolisoksi vieläkään.

Ihmettelen vain millainen on äiti joka toivoo että poika eroaisi eikä olisi onnellinen...

Nuorena noista sanomisista toki luokkaannuin.

Vierailija
9/13 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

että MINÄ olen ihmisten mielestä väärä kumppani puolisolleni -ei niin että puolisoni olisi väärä minulle.

Koen että mua syyllistetään tyyliin pettämisestäkin kun olenhan niin väärä miehelle. Ja miehen osuutta perheen hajottamiseen hyssytellään sanomalla että "xxxx on sulle väärä".

Olen omaan napaan tuijottelija nyt mutta en tässä akuutissa kriisissä muutakaan osaa just nyt.

t-aloittaja

Vierailija
10/13 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se miehen asia juoruilla mika on hanen lahipiirinsa mielipide teidan suhteestanne. Ja mista sen tietaa, puhuuko edes totta vai valehteleeko ponkittaakseen omaa asemaansa.

Toisekseen kuka normaalimies haluaisi pahoittaa vaimonsa mielen sanomalla jotain tuollaista?

Tuolla on tarkoituksena saada sinut uskomaan etta sinusta ei pideta miehen lahipiirissa etta mies tekeekin sinulle palveluksen olemalla kanssasi, ja voi samalla selitella ja puolustella omaa uskottomuuttaan. Mina en luottaisi tippaakaan tuollaiseen mieheen.

Vierailija
11/13 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika itsekas mies kun olettaa ilman muuta etta ap on se vaara miehelle (ja antaa ymmartaa etta ap on myos sen takia osasyyllinen pettamiseen) . Eikohan se ole niin etta mies on vaara ap:lle kun on kerran pettanytkin. AlA anna tuollaisen lieron manipuloida itseasi.

Vierailija
12/13 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti ete asu yhdessa, en nae tuolle suhteelle minkaanlaisia onnistumisen edellytyksia. Tuo mies on aarettoman itsekas.

Onko se miehen asia juoruilla mika on hanen lahipiirinsa mielipide teidan suhteestanne. Ja mista sen tietaa, puhuuko edes totta vai valehteleeko ponkittaakseen omaa asemaansa.

Toisekseen kuka normaalimies haluaisi pahoittaa vaimonsa mielen sanomalla jotain tuollaista?

Tuolla on tarkoituksena saada sinut uskomaan etta sinusta ei pideta miehen lahipiirissa etta mies tekeekin sinulle palveluksen olemalla kanssasi, ja voi samalla selitella ja puolustella omaa uskottomuuttaan. Mina en luottaisi tippaakaan tuollaiseen mieheen.

Vierailija
13/13 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku sanonut että olet väärä vai sanooko sun pääsi. Sinähän aloituksessasikin jätät lauseita jopa mieheltä niin että hyvän voit kokonaan unohtaa ja sitten koko lause muodostuu jo ihan toiseksi.

Sinun pään sisäinen ongelma tuo on, aivan varmasti.

Ja ps. On minun ja miehenkin suhdetta anoppi vitsaillut joskus että kauankohan kestää. Ihan siksi millainen lumpsakka tapaus mieheni on ja mahtaako sitä kukaan nainen jaksaa. :)

Älä ota kaikkea niin kirjaimellisesti. Osa ihmisien välisistä riidoista on vaan ja ainoastaan puhdasta väärinymmärrystä. Ei sitä että joku ihan verisesti tahtoo sinusta eroon.

Tottakai sinä olet yhtä väärä miehellesi kuin mies sinulle. Ei vaan toinen.

Ja moni muutenkin puhuu: miten se mies oli minulle väärä. Ei niin että minä olin hänelle väärä. Mitä hemmetin väliä sillä?

Se pointti siellä on takana että teillä ei vaan natsaa. Ja onko ne väärässä? Kuka siinä poraa kun ei mene vaan kovin hyvin?

Aina voi kasvaa ihmisenä ja koittaa parantaa itseään että suhde voisi paremmin. Ei niin että kun tarpeeksi noitii niin mies muuttuu toisenlaiseksi.

Näin se vaan on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi