Tuli tuosta Satuhäistä mieleen
Olenko ainoa jonka mielestä nuo "Help me" ym. tekstit sulhasen kengänpohjissa on jotain niin noloa?
No en varmaan ole ainoa.
Kommentit (11)
Mutta jos oli, niin noloa kyllä.
Ylipäänsä kaikki leikitkin on noloja noissa ohjelmissa. Ne on ehkä hauskoja tutussa porukassa, mutta kun ne jakaa kaikelle kansalle telkkarissa, niin ei niissä ole enää mitään hauskaa - myötähäpeää ja noloutta pelkästään.
Mutta ihan yleisesti, näkeehän noita. En ymmärrä miten ne voi olla jonkun mielestä hauskoja.
isä oli puolet nuoremman näköinen!
Nolompaa oli puuma-anoppi isä oli puolet nuoremman näköinen!
puolet hoikempi. Anoppihan oli ihan freesi kasvoiltaan, apella oli jo vähän väsyneemmät kasvot.
Olenko ainoa jonka mielestä nuo "Help me" ym. tekstit sulhasen kengänpohjissa on jotain niin noloa?
No en varmaan ole ainoa.
Kuvitteletko että sulhanen itse on ne kenkiinsä kirjoittanut?
Ei se muutenkaan mielestäni mikään erityisen nolo juttu ole
mutta naurattaa että itse hääparille nauretaan moisesta koska he tuskin ovat sellaista kirjoittaneet?
vitsejä/leikkejä omissa häissään. Ne tuskin ketään enää naurattavat, muuten kuin väkinäisesti kohteliaisuussyistä.
Kaavat puuduttavat.
Kyllä olet ainoa,joka näin ajattelee...Olet huumorintajuton:(
Itse varmaan olet täydellinen:) Mutta lapsena et ole kyllä oppinut edes käytöstapoja . Onpa noloa:)
Kyllä on noloa arvostella ihmisten ulkonäköä . Todella mautonta ja typerää...
Luin aloitukseni nyt uudestaan ja tajusin, että näköjään arvostelen eilisillan ihanaa ja sympaattista sulhoa. Ei todellakaan ollut tarkoitus. Huonosti kirjoitettu, tyhmä minä.
Noita "help me" -tekstejeä ja vastaavia näkee usein sulhasilla. Ehkä sitten olen huumorintajuton kun en näe niissä mitään hauskaa. Eikä ole tullut mieleenkään etteikö sulhanen itse niitä olisi kenkiinsä laittanut. Hääpariin kohdistuvana pilailuna tuollainen on törkeää.
ap
*häpeää*
Ei ole kyllä oikeassa elämässä tuommoinen! Hyvin näytelty...
Mutta jos oli, niin noloa kyllä.
Ylipäänsä kaikki leikitkin on noloja noissa ohjelmissa. Ne on ehkä hauskoja tutussa porukassa, mutta kun ne jakaa kaikelle kansalle telkkarissa, niin ei niissä ole enää mitään hauskaa - myötähäpeää ja noloutta pelkästään.